Przetargi.pl
Usługa cateringu dla dzieci, które będą uszczęszczać do Przedszkola Samorządowego w Modlniczce w roku szkolnym 2020/2021

Przedszkole Samorządowe w Modlniczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-085 Modlnica, Ul. Św. Faustyny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 41 91 705 wew. 209, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe w Modlniczce
    Ul. Św. Faustyny 8
    32-085 Modlnica, woj. małopolskie
    tel. 12 41 91 705 wew. 209, , fax. -
    REGON: 12127152100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-modlniczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringu dla dzieci, które będą uszczęszczać do Przedszkola Samorządowego w Modlniczce w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla - 170 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola Samorządowego w Modlniczce, Gmina Wielka Wieś, w okresie od dnia 01.09.2020r. do dnia 30.06.2021r. - 150 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Przedszkola Samorządowego w Modlniczce, Gmina Wielka Wieś, w okresie od dnia 01.08.2021 do dnia 31.08.2021r. - z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2021r. do dnia 31.07.2021r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie, tj. śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek dla grupy maksymalnie 170 dzieci w okresie od dnia 01.09.2020r. do dnia 30.06.2021r. oraz 150 dzieci w okresie od dnia 01.08.2021r. do dnia 31.08.2021r. (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej w okresie od dnia 01.07.2021r. do dnia 31.07.2021r.). 3. Dopuszcza się zmianę ilości dzieci. 4. Wartość kaloryczna posiłków: 950- 1050 kcal. 5. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: - śniadania – godz. 7:00, - obiad i podwieczorek – godz. 11:30. 6. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy, tj.: - w okresie od dnia 01.09.2020r. do dnia 30.06.2021r. - 210 dni, tj. 35 700 śniadań, 35 700 obiadów dwudaniowych, 35 700 podwieczorków, - w okresie od dnia 01.08.2021r. do dnia 31.08.2021r. - 22 dni, tj. 3300 śniadań, 3300 obiadów, 3300 podwieczorków). RAZEM: 39000 śniadań, 39000 obiadów dwudaniowych, 39000 podwieczorków. 7. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154) oraz muszą obejmować : śniadanie - zupa mleczna lub potrawy mleczne i mleko - pochodne, kanapka, herbata itp.:, obiad - zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp. – surówka, kompot lub napój. Podwieczorek – kanapka lub ciasto i desery mleczne, owoce (w tym sezonowe) kisiel, budyń, herbata lub napój mleczny itp.: woda mineralna. Napoje przygotowane na miejscu muszą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia. Do smażenia należy używać olej rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Zupy, sosy należy sporządzać z naturalnych składników bez użycia koncentratów spożywczych z wyłączeniem koncentratów z naturalnych składników. Do każdego posiłku należy dodać porcję świeżych warzyw lub owoców. Co najmniej raz w tygodniu należy podać rybę. 8. Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca; Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić. 9. Posiłki musza być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym, jak i kalorycznym. 9. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem, spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci. 10. Posiłki dla dzieci z Przedszkola Samorządowego należy dostarczać w zbiorczych termosach i opakowaniach. Pojemniki zbiorcze muszą spełniać normy w zakresie transportu i dostarczania posiłków gorących. Napoje ciepłe należy dostarczać w termosach. 11.Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi objętej zamówieniem, wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 12.Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 13. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niegorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 14.W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego. 16. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznej ilości dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. 17.Cena jednego zestawu winna zawierać koszt przygotowania i dostarczania posiłku. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 18.Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 19.W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego. 20. Wykonawca wszystkie dostawy wykona w terminie. 21. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiedna wiedzą, kwalifikacjami i umiejętnościami oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszej umowy oraz że wykona ją z najwyższą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z uwzględnieniem uzasadnionych interesów Zamawiającego. 22.Wykonawcy nie wolno powierzyć wykonania niniejszej umowy lub jej części osobie trzeciej (Podwykonawcy) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach