Przetargi.pl
Usługa cateringowa (przygotowanie i dostarczanie posiłków) do Dziennego Domu Seniora w Dobrem

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-210 Dobre, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2850157 wew. 14 , fax. 542 850 660
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 6
    88-210 Dobre, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2850157 wew. 14, fax. 542 850 660
    REGON: 53153600029000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsdobre.naszops.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa (przygotowanie i dostarczanie posiłków) do Dziennego Domu Seniora w Dobrem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu drugiego śniadania, dwudaniowego obiadu i napoi do Dziennego Domu Seniora (zwanego dalej DDS), ul. Fabryczna 32, 88-210 Dobre w związku z realizacją projektu pn. „Utworzenie Dziennego Domu Seniora i usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w Gminie Dobre” współfinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Z posiłków będą korzystać uprawnieni podopieczni Dziennego Domu Seniora (10 osób). Ostateczna liczba posiłków może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznej liczby podopiecznych. 3. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia Zamawiający szacuje na nie więcej niż 20%. 4. Wielkość zamówienia określa Zamawiający i przekazuje pocztą elektroniczną do godziny 11:00 dnia poprzedzającego rozpoczęcie każdego kolejnego dnia świadczenia usługi. W przypadku braku dostarczenia informacji o ilości zamawianych posiłków Wykonawca dostarczać będzie 10 posiłków. 5. Okres trwania umowy określa się na pół roku (01.01.2020 r. - 30.06.2020 r.). 6. Posiłki będą dostarczane codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy: a) drugie śniadania w godzinach 9:00 - 10:00; b) obiady w godzinach 13:00 - 14:00. Bardziej precyzyjna godzina dowozu posiłków zostanie wskazana po zawarciu umowy z Wykonawcą. 7. Odbiór dostarczonych posiłków potwierdzony będzie każdorazowo protokołem ich dostarczenia z wyszczególnieniem ilości dostarczonych posiłków i podpisem upoważnionego pracownika DDS. 8. Posiłki do DDS będą dostarczane w zbiorczych opakowaniach termoizolacyjnych (termosach) i szczelnych pojemnikach własnym transportem Wykonawcy spełniającym wymagania sanitarne. Za utrzymanie pojemników w czystości odpowiada Wykonawca. 9. Posiłki muszą być bezwzględnie świeże i przyrządzane w dniu dostawy. 10. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości - zarówno co do wartości odżywczej, gramatury i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. 11. Cena jednego zestawu powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. 12. Drugie śniadanie powinno składać się z pieczywa i masła uzupełnionych np. o wędliny, parówki, ser, jajka, pastę rybną/jajeczną/twarogową, warzywa (takie jak ogórek świeży/konserwowy/kiszony, rzodkiewka, sałata, pomidor), marmoladę/dżem, miód, ketchup/musztardę, jogurt. Do picia herbata/kawa zbożowa. 13. Obiad powinien składać się z dwóch dań i napoju (kompot/sok/woda z cytryną itp.). Pierwsze danie powinna stanowić zupa na wywarach jarskich lub mięsnych (nie należy przygotowywać wywarów z kości). Jeśli w skład zupy będą wchodzić np. ziemniaki, makaron czy kasza to nie powinny się one powtarzać w drugim daniu. Drugie danie powinno być bogate w białko pełnowartościowe: mięso, ryby, jaja, ser itp. podane w zestawieniu z ziemniakami lub produktami z grupy produktów zbożowych tj. kaszami, ryżem, makaronami, kluskami itp. Raz w tygodniu powinna być podawana ryba. Obiad musi być uzupełniony w warzywa w różnej postaci (np. groszek z marchewką, buraczki, surówka itp.). 14. Posiłki Wykonawca przygotowuje z uwzględnieniem ewentualnych indywidualnych potrzeb żywieniowych podopiecznych DDS (dieta normalna, cukrzycowa, wegetariańska). Posiłki inne niż przygotowywane z uwzględnieniem diety normalnej nie przekroczą 40% wartości zamówienia. 15. W przypadku pojawienia się podopiecznych z alergią pokarmową posiłki należy przygotowywać dla nich oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania takich informacji w trakcie wykonywania umowy. 16. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt. 17. Posiłki będą wydawane w DDS przez pracowników Zamawiającego. 18. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników i odpadków pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Pojemniki na posiłki i odpadki stanowią własność Wykonawcy. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm racji pokarmowych. 20. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowywaniu i transporcie mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób. 22. Wykonawca powinien posiadać wpis lub zaświadczenie z rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 23. Stan posiłków i sposób ich dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 24. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 3 w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy kierowania robotami i obsługi geodezyjnej. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, 2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentami regulującymi zakresy obowiązków, jeżeli zostały sporządzone). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach