Przetargi.pl
Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Rokocinie w ilości 330 śniadań

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Bolesława Prusa 45
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 56 134 90 , fax. 58 56 134 90
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Bolesława Prusa 45 45
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 56 134 90, fax. 58 56 134 90
    REGON: 19058700060000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsstg@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa na dożywianie dzieci w Publicznej Szkole Podstawowej w Rokocinie w ilości 330 śniadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa cateringowa będzie trwała w czasie nauki szkolnej z wyłączeniem ferii, świąt, wakacji oraz dni wolnych od zajęć szkolnych w postaci: Śniadanie dla szkoły Publicznej Szkoły Podstawowej w Rokocinie, ul. Parkowa 2, 83-200 Starogard Gdański (pod pojęciem śniadania należy rozumieć: 1 dużą bułkę posmarowaną masłem, wędliną trwałą [np. kiełbasa krakowska sucha, kiełbasa żywiecka, polędwica sopocka, szynka gotowana, szynka drobiowa] lub ser żółty plus druga identyczna bułka duża, do picia herbata z cukrem i cytryną). Dostawy posiłków przez wykonawcę przeprowadzone będą własnym środkiem transportu, na własny koszt, w naczyniach i sztućcach jednorazowego użytku dla każdego uprawnionego oddzielnie, z utrzymaniem odpowiedniej temperatury gorącej herbaty. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Firma jest zobowiązana wykonać usługę cateringową zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz.1225) Firma jest zobowiązana spełniać warunki zgodnie z instrukcją dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej oraz systemem HACCP. Żywność musi być dostarczona specjalistycznym transportem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003 r.) Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia) oraz wysokiej jakości. Termosy do przewozu herbaty powinny być w dobrym stanie technicznym, tak aby skutecznie zabezpieczały napój przed zanieczyszczeniami zewnętrznymi i zmianą temperatury herbaty. Dostawa do punktu szkolnego przeprowadzana będzie pięć razy w tygodniu. Ceny poszczególnych posiłków przez czas trwania umowy muszą być stałe. Termin płatności za posiłki będzie odbywał się miesięcznie na podstawie Faktur VAT wraz z załącznikiem nr 1 do umowy przekazanej przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zmniejszenia lub zwiększenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowaniu posiłków zmienione ilości, które zgłoszone zostaną przez dyrektora lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15.00. Jednocześnie z w/w osobą należy ustalić godziny dostarczania posiłków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsstarogardgd.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach