Przetargi.pl
Usługa cateringowa dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 24 czerwca 2017 r.

Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37400 Nisko, ul. Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 84 12 506 , fax. 15 84 16 882
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku
    ul. Sandomierska 1
    37400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 84 12 506, fax. 15 84 16 882
    REGON: 18932200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 24 czerwca 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Usługa cateringowa dla wychowanków internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w okresie od 2 stycznia 2017 r. do 24 czerwca 2017 r”. Przedmiot zamówienia to usługa polegająca na świadczeniu usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu - na potrzeby wychowanków internatu – całodobowego wyżywienia składającego się z I śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji. Zamawiający planuje, że: •Dziennie należy dostarczyć posiłki dla około 87 wychowanków internatu, •Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków.Ewentualne zmiany ilości zamawianych posiłków Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy telefonicznie w dniu poprzedzającym do wspólnie uzgodnionej godziny. •Dostawa posiłków będzie się odbywać począwszy od dnia 02 stycznia 2017 r. do 24 czerwca 2017 r, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. Całodzienne wyżywienie dla około 59 osób całotygodniowo oraz dla około 28 osób od poniedziałku do czwartku całodzienne wyżywienie, natomiast w piątki lub dni poprzedzające dzień wolny dla około 28 osób bez podwieczorka i kolacji. •W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa posiłków odbędzie się o innych godzinach – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. •Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis wraz z podaniem gramatury oraz substancji lub produktów powodujących alergie lub reakcje nietolerancji. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem. •Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. •Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 czerwca 2010 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). •Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia młodzieży w wieku od 15 do 20 lat. •Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. •Do przygotowywania posiłków Wykonawca będzie używał produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. •Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości z uwzględnieniem najlepszych tradycji kulinarnych, z wykluczeniem półproduktów i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. •Temperatura gorących posiłków powinna wynosić odpowiednio: - gorące zupy: +75oC - gorące drugie dania: +630C •Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. •Posiłki winny być dostarczane do internatu środkiem transportu Wykonawcy dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia młodzieży, w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. •Posiłki winny być podawane w naczyniach jednorazowych wraz z podaniem worków do pakowania zużytych naczyń jednorazowych. •Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków wychowankom internatu. •Wykonawca zobowiązany jest do zabierania zużytych naczyń jednorazowych oraz sztućców i odpadów pokonsumpcyjnych a także utylizację odpadów i śmieci. •Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym. •Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie młodzieży przed Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym. •W celu realizacji umowy, Wykonawcy zostaną udostępnione w internacie pomieszczenia niezbędne do wydawania posiłków oraz odbioru brudnych naczyń. •Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione w trakcie użytkowania udostępnionych pomieszczeń. •Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionej młodzieży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach