Przetargi.pl
Usługa cateringowa dla uczestników projektu pn.

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa dla uczestników projektu pn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa cateringowa będzie realizowana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem tj.: Przedszkola: 1. Publiczne Przedszkole nr 10 w Brzegu ul. Makarskiego 3, 49-300 Brzeg 2. Publiczne Przedszkole nr 5 w Brzegu ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg 3. Publiczne Przedszkole nr 1 w Lewinie Brzeskim Al. Wojska Polskiego 13, 49-340 Lewin Brzeski 4. Publiczne Przedszkole nr 2 w Lewinie Brzeskim Al. Narutowicza 2, 49-340 Lewin Brzeski Szkoły podstawowe: 5. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzegu ul. Kamienna 2, 49-300 Brzeg 6. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Brzegu ul. Robotnicza 22, 49-300 Brzeg 7. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Brzegu ul. Lompy 1, 49-300 Brzeg 8. Publiczna Szkoła Podstawowa w Czepielowicach Czepielowice 31, 49-314 Pisarzowice 9. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie ul. Morcinka 2, 49-200 Grodków 10. Publiczna Szkoła Podstawowa w Kopicach Kopice 32, 49-200 Grodków 11. Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipowej Lipowa 79, 49-200 Grodków 12. Publiczna Szkoła Podstawowa w Gnojnej Gnojna 119, 49-200 Grodków 13. Publiczna Szkoła Podstawowa w Skorogoszczy ul. Opolska 6, 49-345 Skorogoszcz 14. Publiczna Szkoła Podstawowa w Jankowicach Jankowice Wielkie 15, 49-332 Olszanka Gimnazja: 15. Publiczne Gimnazjum w Olszance 49-332 Olszanka 94 16. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Brzegu ul. Oławska 2, 49-300 Brzeg 17. Publiczne Gimnazjum nr 2 w Brzegu ul. Poprzeczna 16, 49-300 Brzeg 18. Publiczne Gimnazjum nr 3 w Brzegu ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 49-300 Brzeg 19. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Grodkowie ul. Powstańców Śl. 24, 49-200 Grodków 20. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Lewinie Brzeskim ul. Zamkowa 3, 49-340 Lewin Brzeski Szkoły ponadgimnazjalne: 21. Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 w Brzegu (ZSB) ul. Kamienna 3, 49-300 Brzeg 22. I LO w Brzegu ul. Armii Krajowej 7, 49-300 Brzeg 23. II LO w Brzegu ul. 1 Maja 7, 49-300 Brzeg 24. LO w Grodkowie ul. Sienkiewicza 29, 49-200 Grodków 25. Technikum nr 1 w Brzegu (ZSZ nr 1) ul. Słowiańska 18, 49-300 Brzeg 26. Technikum w Grodkowie (ZSR-CKP) ul. Krakowska 20, 49-200 Grodków 27. Technikum nr 2 w Brzegu (ZSE) ul. Jana Pawła II 28, 49-300 Brzeg 1. Liczba zajęć w kolejnych latach z podaniem ilości osób uczestniczących: w 2014r. 54 zajęcia warsztatowe dla grup średnio około 22 osób 27 wykładów dla grup średnio około 22 nauczycieli 2 warsztaty dla 4 grup -razem 174 nauczycieli (nie więcej niż 1900 zestawów kawowych) razem w 2014r. 89 spotkań w 2015r 27 zajęć warsztatowych dla grup średnio około 22 osób 27 wykładów dla grupy średnio około 22 nauczycieli 1 warsztat dla 4 grup -razem 87 nauczycieli (nie więcej niż 1235 zestawów kawowych) razem w 2015r. 58 spotkań 2. Usługa świadczona będzie w dni powszednie w godzinach od 13.00 do 17.00 w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem zajęć. 3. Zestaw kawowy będzie się składał z: - Kawa rozpuszczalna - 200 ml/osoba - herbata - 200 ml/osoba - cukier - 10g/osoba - śmietanka do kawy - 5-10g/osoba - ciasto/ciastka - 100g/osoba - owoce 200g/osoba - kanapki 2szt. / osoba w skład zestawu wchodzi również: kubek termiczny jednorazowy, talerzyk jednorazowy, łyżeczka 4. Zamawiający ma prawo kontroli jakości i ilości wydawanych zestawów kawowych oraz prawo odmowy zapłaty za zestawy niespełniające kryteriów jakościowych. 5. Termin i miejsce dostawy zestawów kawowych zostaną przedstawiane Wykonawcy przez Zamawiającego z wyprzedzeniem w formie miesięcznych harmonogramów. 6. Łączna liczba zestawów kawowych będzie zgodna z liczbą uczestników w danym dniu szkoleniowym. Ostateczna ilość osób, które będą korzystały z usługi, oraz miejsce prowadzenia zajęć, do którego należy dostarczyć catering, podane zostaną telefonicznie przez SORE na danych zajęciach niezwłocznie po sporządzeniu listy obecności. Od momentu otrzymania takiej informacji Wykonawca przygotowuje i dostarcza ilość zestawów kawowych zmniejszoną o liczbę nieobecnych uczestników w danym dniu szkoleniowym. 7. Wykonawca, który złoży ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, musi wziąć pod uwagę fakt, że ze względu na realizację ww. projektu, zajęcia projektowe mogą odbywać się w tym samym czasie w kilku różnych miejscowościach. Oznacza to, że może wystąpić taka sytuacja, kiedy trzeba będzie w jednym dniu w podobnym przedziale godzinowym dostarczyć zestawy kawowe do kilku różnych miejsc. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu żadna z grup nie będzie miała zajęć projektowych. 8. Płatność za usługę nastąpi po jej zrealizowaniu w danym miesiącu. Ostateczny koszt usługi uzależniony będzie od liczby uczestników korzystających z zestawów kawowych. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania całości dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31 grudnia 2020 r. W przypadku kontroli Zamawiającego przez organ do tego uprawniony, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dokumentów, w tym dokumentów finansowych w związku z realizacją podpisanej na usługę umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach