Przetargi.pl
Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz usługa ochrony doraźnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce.

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II 120A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7652122 , fax. 29 7604569
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
    Al. Jana Pawła II 120A 120A
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7652122, fax. 29 7604569
    REGON: 00030461600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz usługa ochrony doraźnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony obiektów i mienia oraz usługa ochrony doraźnej Mazowieckiego Szpital Specjalistycznego im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce przy Al. Jana Pawła II 120A. 2. Charakterystyka Szpitala: Szpital jest jednostką ochrony zdrowia funkcjonującą w obiektach przy Al. Jana Pawła II 120A gdzie znajdują się: oddziały całodobowe, Blok Operacyjny z salami wybudzeń, oddziały dzienne, zakłady, pracownie, Zespół Poradni Specjalistycznych, oddział Psychiatryczny, Centralna Sterylizatornia, Zakład Patomorfologii, Apteka Szpitalna, administracja jednostki wraz z zapleczem logistycznym tj. Zakład Żywienia, Budynek Socjalny, Magazyny Centralne, Budynek Warsztatów Remontowo-Naprawczych, Budynek - Garaże Wózków Akumulatorowych, Stacja Uzdatniania Wody, Spalarnia Odpadów Medycznych, miejsca składowania odpadów komunalnych, Magazyn Odpadów Specjalnych (zużyte odczynniki, opakowania po odczynnikach, odpady zawierające rtęć), Magazyn bielizny czystej i brudnej. Przy Al. Jana Pawła II 120 znajduje się budynek hotelu w którym parter zajmuje Ośrodek Terapii Uzależnień od Alkoholu wraz z Poradnią Leczenia Uzależnień. 3. Podstawowe zadania stawiane przy realizacji przedmiotu zamówienia: Ochrona obiektów i mienia - zadania: Posterunek nr 1 Usytuowanie: Centralna Dyspozytornia (budynek C) Godziny ochrony: 1 pracownik ochrony całodobowo. Wymagane warunki: 1. Nie dopuszcza się zatrudnienia na danym posterunku osób z lekkim, umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności. 2. Wymagane jest obsadzenie posterunku osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. 3. Ze względu na sprzężenie Lokalnego Systemu Monitoringu Pożarowego z jednostką straży pożarnej, wymagane jest obsadzenie posterunku osobami z udokumentowaną znajomością Systemu Alarmowo-Dozorowego ARGOS oraz stacji rejestracji i wizualizacji SMA/W98 opisanego w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. niedopuszczalne jest opuszczenie stanowiska przez pracownika ochrony w Centralnej Dyspozytorni. Podstawowe funkcje: a) prowadzenie monitoringu wizyjnego, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, kontroli dostępu, p. poż., b) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego (sprawdzenie prawidłowości włączenia się alarmu, ewentualne wyłączanie), c) przekazywanie informacji pracownikowi ochrony z posterunku nr 2, nr 3, nr 4 o konieczności podejmowania interwencji, w celu likwidacji zdarzeń zaobserwowanych w wyniku prowadzonego monitoringu wizyjnego, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, kontroli dostępu, p.poż., d) umożliwianie wyjazdu osobom uprawnionym do bezpłatnego parkowania na terenie szpitala, po godzinach pracy pracowników obsługi parkingu. Posterunek nr 2 Usytuowanie: Izba Przyjęć i Szpitalny Oddział Ratunkowy Godziny ochrony: 1 pracownik ochrony całodobowo Wymagane warunki: 1. Nie dopuszcza się zatrudnienia na danym posterunku osób z lekkim, umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności, 2. Wymagane jest obsadzenie posterunku osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Podstawowe funkcje: a) czynne i natychmiastowe interwencje przez pracownika ochrony w przypadku pojawienia się w szpitalu osób nietrzeźwych i agresywnych, b) pomoc w unieruchamianiu i pilnowaniu chorych będących w stanie upojenia alkoholowego, pobudzonych i agresywnych, c) informowanie chorych i odwiedzających o punktach udzielania pomocy (SOR i Izba Przyjęć) oraz lokalizacji oddziałów szpitalnych, godzinach odwiedzin oraz egzekwowanie stosowania obuwia ochronnego, d) czuwanie nad bezkolizyjnym poruszaniem się osób przebywających w obiekcie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, e) powiadamianie służb porządkowych w przypadku drastycznego naruszenia porządku na terenie szpitala, f) skuteczne reagowanie w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracownika ochrony z Centralnej Dyspozytorni lub od pracowników Zamawiającego, Posterunek nr 3 Usytuowanie: wejście główne do szpitala. Godziny ochrony: 1 pracownik ochrony całodobowo Wymagane warunki: 1. Nie dopuszcza się zatrudnienia na danym posterunku osób z lekkim, umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności 2. Wymagane jest obsadzenie posterunku osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Podstawowe funkcje: a) kontrola ruchu osobowego na terenie oddziałów szpitala z uwzględnieniem regulaminu odwiedzin, a w szczególności obowiązujących godzin odwiedzin tj. poniedziałek - piątek - 1100 do 1900 soboty, niedziele i święta - 900 do 1900 oraz egzekwowania stosowania obuwia ochronnego, b) czynne i natychmiastowe interwencje pracownika w przypadku pojawienia się w szpitalu osób nietrzeźwych i agresywnych, c) pomoc w unieruchamianiu i pilnowaniu chorych będących w stanie upojenia alkoholowego, pobudzonych i agresywnych, d) informowanie chorych i odwiedzających o punktach udzielania pomocy (SOR i Izba Przyjęć) oraz lokalizacji oddziałów szpitalnych i Poradni, godzinach odwiedzin itp., e) uniemożliwianie wejścia na teren nieruchomości akwizytorom, bez zgody Zamawiającego, f) zamykanie i otwieranie drzwi do budynków jak i wewnątrz budynku szpitala zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego, g) powiadamianie służb porządkowych w przypadku drastycznego naruszenia porządku na terenie szpitala, h) skuteczne reagowanie w przypadku jakiegokolwiek zagrożenia zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracownika ochrony z Centralnej Dyspozytorni lub od pracowników Zamawiającego, i) umożliwienie wyjazdu osobom uprawnionym do bezpłatnego parkowania na terenie szpitala, po godzinach pracy pracowników obsługi parkingu, odbiór od w.w. osób biletów parkingowych i przekazywanie ich do Działu Technicznego. Posterunek nr 4 Usytuowanie: brama gospodarcza szpitala. Godziny ochrony: 1 pracownik ochrony całodobowo Wymagane warunki: 1. Nie dopuszcza się zatrudnienia na danym posterunku osób z lekkim, umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności, 2. Wymagane jest obsadzenie posterunku osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Podstawowe funkcje: a) kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających na teren szpitala, wydawanie przepustek osobom nieupoważnionym do wjazdu, b) patrolowanie terenów zewnętrznych szpitala oraz wizualna ocena stanu zabezpieczeń budynków m.in. plomb założonych na drzwiach pomieszczeń(trzykrotnie w czasie zmiany w godzinach 1900 - 700). Potwierdzenie wykonania tej czynności polegać będzie na przyłożeniu rejestratora systemu kontroli do punktu kontrolnego w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Ilość punktów kontrolnych i ich rozmieszczenie w czasie trwania umowy może ulegać zmianie, c) eliminowanie przebywania osób postronnych i spożywania alkoholu na terenie szpitala, d) zatrzymanie i niezwłoczne przekazywanie Policji osób naruszających chronione mienie, e) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego, a w razie konieczności także właściwe służby porządkowe, o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie chronionych obiektów z jednoczesnym odnotowywaniem tych zdarzeń w raporcie, f) podejmowanie interwencji w Hotelu dla Pielęgniarek, g) przechowywanie kluczy od bram pożarowych, a w razie potrzeby otwieranie i zamykanie tych bram. Posterunek nr 5 - Obsługa szatni, portierni i centrali telefonicznej Godziny pracy: minimum 1 pracownik we wszystkie dni tygodnia w godzinach od 630 do 1930. Wymagane warunki: 1. Dopuszcza się zatrudnienie osób z lekkim stopniem niepełnosprawności udokumentowanym orzeczeniem lekarskim. 2. Wymagane jest obsadzenie posterunku osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę. Podstawowe obowiązki pracownika: a. przyjmowanie i wydawanie ubrań osobom odwiedzającym chorych lub pacjentom przychodni specjalistycznych oraz przyjęcie za nie odpowiedzialności. b. wydawanie kluczy od pomieszczeń, zgodnie z listą pracowników upoważnionych do ich pobierania. c. prawidłowe zabezpieczenie kluczy zdeponowanych w portierni oraz prowadzenie rejestru wydawanych i zdawanych kluczy potwierdzanych podpisami pracowników Zamawiającego. d. informowanie chorych i odwiedzających o punktach udzielania pomocy (SOR i Izba Przyjęć) oraz lokalizacji oddziałów szpitalnych, przychodni specjalistycznych, godzinach odwiedzin itp., e. obsługa Centrali Telefonicznej: - odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji osobom dzwoniącym, - kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników Zamawiającego, - łączenie rozmów wychodzących zamawianych przez pracowników szpitala. f. Przestrzeganie zakazu przebywania w portierni osobom nieupoważnionym. Posterunek nr 1, 2, 3, 4. Niezwłoczne powiadamianie odpowiednich służb Zamawiającego o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych, instalacji lub innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektów. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, tj. nie przekracza 209 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość zatrudnionych pracowników przez Wykonawcę w całej firmie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach