Przetargi.pl
Usługa całodobowej fizycznej ochrony i monitorowania sygnałów alarmowych z budynku Starostwa Powiatowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 oraz monitorowania sygnałów alarmowych z obwodów drogowo-mostowych w Broszkowie i w Mordach.

Powiat Siedlecki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025-6447216 , fax. 025-6447155
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siedlecki
    ul. Piłsudskiego 40 40
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025-6447216, fax. 025-6447155
    REGON: 71158165300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowej fizycznej ochrony i monitorowania sygnałów alarmowych z budynku Starostwa Powiatowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 oraz monitorowania sygnałów alarmowych z obwodów drogowo-mostowych w Broszkowie i w Mordach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)wykonywanie usługi całodobowej fizycznej ochrony obiektu (budynku i jego otoczenia) Starostwa Powiatowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 (CPV - 79710000-4) wraz z utrzymaniem zieleni i czystości (w tym odśnieżanie), jego otoczenia (CPV - 90910000-9) w zakresie wykonywania czynności powszechnie przyjętych dla tego typu usług, a w szczególności: a)całodobowe, nieprzerwane pełnienie dyżuru przez pracownika ochrony na portierni przedmiotowego budynku zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia, b)pracownicy ochrony wykonujący czynności ochrony w zakresie przedmiotu zamówienia powinni być umundurowani zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia (pracownicy ochrony mają posiadać licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia), c)prowadzenie książki czynności ochrony, d)odnotowywanie w książce czynności ochrony każdorazowego wejścia pracownika ochrony do pomieszczeń zamkniętych, przy czym do pomieszczeń zaplombowanych pracownik ochrony może wejść jedynie w obecności upoważnionej osoby, e)wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, magazynowych i technicznych upoważnionym osobom oraz ich przyjmowanie po pracy, f)wydawanie i przyjmowanie za pisemnym poświadczeniem kluczy od pomieszczeń szczególnie chronionych osobom upoważnionym, g)przechowywanie kluczy od pomieszczeń w wyznaczonym miejscu, h)otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych od budynku, i)przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom sprzątającym pomieszczenia w budynku, j)dokonywanie obowiązkowego obchodu chronionego obiektu bezpośrednio po zakończeniu pracy urzędu, w tym po zakończeniu prac porządkowo-gospodarczych, k)sprawdzenie prawidłowości zaplombowania właściwych pomieszczeń, a o ewentualnych nieprawidłowościach natychmiastowe poinformowanie osób upoważnionych, l)prowadzenie obserwacji urządzeń i instalacji będących w ruchu ciągłym oraz informowanie o zauważonych nieprawidłowościach właściwych osób według przyjętych uzgodnień, m)nadzór nad majątkiem znajdującym się w chronionym obiekcie i jego otoczeniu, a w szczególności przy wynoszeniu sprzętów z chronionego budynku sprawdzanie czy wykonywane jest to za wiedzą i zgodą właściwych osób według przyjętych uzgodnień, n)udostępnianie pomieszczeń w dniach i godzinach wolnych od pracy wyłącznie osobom upoważnionym, o)zapobieganie i podejmowanie stosownych działań w przypadku kradzieży, zakłócenia porządku, pożaru, awarii instalacji elektrycznej, telefonicznej, wodnej, centralnego ogrzewania, itp., p)zapewnienie możliwości wsparcia i kontroli pracownika ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie przez załogę interwencyjną, q)zapewnienie stałej łączności pracownika ochrony pełniącego dyżur na chronionym obiekcie z całodobowym stanowiskiem kierowania wykonawcy niniejszego przedmiotu zamówienia, r)udzielanie informacji interesantom w uzgodnionym zakresie, s)egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w wyznaczonych i oznakowanych miejscach postoju przed obiektem, t)doraźne rezerwowanie miejsca postoju na parkingu przed obiektem, u)udostępnianie wiaty garażowej i garaży wyłącznie osobom upoważnionym, v)na żądanie zamawiającego zapewnienie odpowiedniej, dodatkowej ochrony obiektu oraz jego otoczenia w szczególnych sytuacjach (np. podczas pobytu w chronionym obiekcie szczególnie ważnych delegacji lub gości), w)wykonywanie innych czynności zleconych przez zamawiającego, w tym konwojowanie wartości pieniężnych, lub innych uzgodnionych w trakcie realizacji zamówienia, x)zapewnienie czystości otoczenia obiektu, a w szczególności w okresie zimowym odśnieżanie ( śnieg i lód ma być usuwany wyłącznie mechanicznie lub za pomocą środków chemicznych nie zawierających soli; tarasu nie wolno posypywać piaskiem), y)włączanie i wyłączanie ogrzewania tarasu wejściowego zgodnie z podanym harmonogramem i bieżącymi ustaleniami, ż) utrzymanie zieleni otoczenia budynku, a w szczególności: - strzyżenie trawy i żywopłotów, plewienie, renowacja trawników, w uzgodnieniu z zamawiającym dokonywanie nowych nasadzeń dostarczonych przez zamawiającego kwiatów, krzewów i drzew, - systematyczne podlewanie zieleni, nawożenie, zwalczanie chorób i szkodników (nawozy i środki chemiczne dostarczy wykonawca), - Zamawiający może odpłatnie udostępnić Wykonawcy spalinową kosiarkę do trawy oraz wąż ogrodniczy ze zraszaczem. 2)wykonywanie usługi monitorowania sygnałów alarmowych poprzez łącze radiowe wraz z interwencją patrolu w obiektach: Starostwo Powiatowe w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 40 oraz w Obwodzie Drogowo-Mostowym w Broszkowie i Obwodzie Drogowo-Mostowym w Mordach w zakresie wykonywania czynności powszechnie przyjętych dla tego typu usług, a w szczególności: a)przyjmowanie sygnałów z lokalnych systemów alarmowych do Stanowiska Dowodzenia i Monitorowania Alarmów (SDiMA) lub jego odpowiednika w systemie całodobowym, b)na czas obowiązywania usługi zainstalowanie, konserwacja i ewentualna naprawa na koszt wykonawcy nadajnika radiowego będącego własnością wykonawcy , c)uruchomienie nadajnika w dniu 01.06.2010 r., d)demontaż nadajnika po wykonaniu usługi do dnia 01.06.2013 r., e)podejmowanie interwencji na każdy sygnał alarmowy, odebrany przez (SDiMA) lub jego odpowiednik z lokalnego systemu alarmowego: -w godzinach od 2200 do 600 do 10 minut, -w godzinach od 600 do 2200do 15 minut, f)prowadzenie rejestru sygnałów odebranych z lokalnego systemu alarmowego, g)udostępnianie zamawiającemu wyciągów z ww. rejestru w ciągu 14 dni od chwili zdarzenia, h)dokonywanie przez zamawiającego okresowych kontroli prawidłowego działania systemu poprzez wywołanie alarmu kontrolnego po wcześniejszym uzgodnieniu z (SDiMA), podając indywidualne hasło, i)dokonywanie raz na kwartał przeglądów systemu alarmowego i zabiegów konserwacyjnych, zgodnie z zaleceniami producenta w ramach otrzymywanego wynagrodzenia, j)odnotowywanie w dzienniku konserwacji prowadzonym przez zamawiającego wykonanych prac konserwacyjnych systemu alarmowego, k)odnotowywanie przez strony w dzienniku konserwacji wszelkich zastrzeżeń i stwierdzonych usterek, l)dokonywanie napraw systemów alarmowych w ramach otrzymywanego wynagrodzenia, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili stwierdzenia awarii przez Wykonawcę, bądź otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, m)na czas awarii systemu alarmowego lub wymiany nadajnika radiowego obejmowanie dozorem fizycznym chronionego obiektu, n)w przypadku wystąpienia konieczności objęcia dozorem fizycznym chronionego obiektu, która to konieczność nie jest spowodowania awarią systemu alarmowego powiadamianie przez wykonawcę upoważnionej przez zamawiającego osoby i zabezpieczanie chronionego obiektu do czasu jej przybycia, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu powiadomienia, o)zabezpieczenie dozorem fizycznym obiektu, w przypadku gdy upoważnionej przez zamawiającego osoby nie uda się powiadomić lub nie przybędzie. Stawka za jedną godzinę pracy jednego pracownika ochrony fizycznej nie może przekroczyć 40 zł + VAT, p)w przypadku nieuzasadnionych i nieodwołanych telefonicznie z podaniem hasła fałszywych alarmów wywołanych przez zamawiającego, koszt dwóch pierwszych przyjazdów załogi interwencyjnej w miesiącu do poszczególnych obiektów wlicza się do ustalonego wynagrodzenia za ochronę. Koszt każdego następnego przyjazdu załogi interwencyjnej poniesie zamawiający w wysokości nie większej niż 40 zł + VAT za jeden przyjazd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach