Przetargi.pl
Usługa całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych i dowodowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na rzecz innych jednostek Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa całodobowego przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów i części pojazdów zabezpieczonych do celów procesowych i dowodowych prowadzonych przez KPP w Pszczynie oraz zabezpieczonych na rzecz innych jednostek Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu polegająca na parkowaniu i przechowywaniu pojazdów i ich części zabezpieczonych do celów procesowych i dowodowych na koszt Policji - zlecona przez KPP w Pszczynie lub każda inną jednostkę policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KPP w Pszczynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983511009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, warunki formalne określone w art. 24 ustawy PZP musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia chociażby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie publiczne. 2) Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj : - dysponują usytuowanym w granicach administracyjnych miasta Pszczyna lub do 10 km od tych granic wydzielonym, ogrodzonym, oświetlonym i dozorowanym przez całą dobę parkingiem (utwardzony plac), na którym znajduje się : minimum 10 wydzielonych miejsc dla samochodów osobowych i ciężarowych do 3,5 tony oraz 2 miejsca dla pojazdów samochodowych o dmc pow. 3,5 tony i autobusów, w tym co najmniej jedno zamknięte miejsce parkingowe (pomieszczenie) z przeznaczeniem do parkowania pojazdów luksusowych, pojazdów z ładunkiem o znacznej wartości lub ładunkiem pochodzącym z przestępstwa, którego w inny sposób nie można zabezpieczyć, wydzielone zadaszone pomieszczenie wraz podjazdem lub kanałem umożliwiającym przeprowadzanie badań mechanoskopijnych, oraz : umożliwia przechowywanie rozbitych pojazdów oraz motocykli i motorowerów w pomieszczeniu zamkniętym lub pod zadaszeniem, b) dokument, z którego w sposób jednoznaczny ma wynikać, że wykonawca jest uprawniony do zarządzania terenem, na którym znajduje się parking. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają aktualną umowę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, występuje warunek sumowania potencjałów. B) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych. Oferta wykonawcy, której treść przy uwzględnieniu art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte na zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. nr 87 poz. 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie. 3.Oświadczenie wykonawcy złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub odrębnym dokumencie, że posiada parking spełniający wymagania określone przez zamawiającego. 4.Aktualny dokument, z którego w sposób jednoznaczny ma wynikać, że wykonawca jest uprawniony do zarządzania terenem, na którym znajduje się parking. Dokumentem tym może być np. akt notarialny, umowa najmu, umowa dzierżawy. 5.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w SIWZ w punkcie IX ppkt 1,2,3,4,5 zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. Łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach