Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 50-111 Wrocław, ul. Św. Elżbiety 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
ul. Św. Elżbiety 3 3
50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
REGON: 93267144800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacji instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa całodobowego monitoringu w systemie zdalnej ochrony oraz konserwacja instalacji alarmowej budynków mieszkalnych i niemieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław zgodnie z nomenklaturą Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie i montaż urządzeń do monitoringu elektronicznego, utrzymywanie tych urządzeń w stanie sprawności technicznej, zapewnienie przy ich pomocy w połączeniu z działaniem mobilnych patroli - ochrony budynków przed dostępem osób niepowołanych. Obiekty objęte monitornigiem położone są przy ul: ul. Borowskiej 1/3 - powierzchnia 1281,55 m2, ul. Budziszyńskiej 65 - powierzchnia 331,88 m2, ul. Jerzmanowskiej 94 - powierzchnia 240,00 m2, ul. Ks. Witolda 60/72 - powierzchnia 1833,00 m2, ul. Ks. Witolda 4 - powierzchnia 330,00 m2, ul. Harcerskiej 40 - powierzchnia 190,30 m2, ul. Dubois 33/35 - powierzchnia 610,42 m2, ul. Kluczborskiej 31/33 - powierzchnia 610,42 m2, ul. Osobowickiej 114 - powierzchnia 1082,02 m2, pl. Piłsudskiego 2/4 - powierzchnia 1684,02 m2, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.: licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia na wykonywanie zadań związanych z ochroną mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 ze zmianami). 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie w ramach jednej umowy co najmniej jedną usługę ochrony mienia w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 3 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna koncesja, uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 ze zm.). 4.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5.Wykaz co najmniej 4 osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia w zakresie ochrony osób i mienia, tj. licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221) - (załącznik nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia wskazanych osób tj. licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. C.Doświadczenie - wymagane dokumenty: 6.Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zawierający co najmniej jedną usługę ochrony mienia wykonywaną w ramach jednej umowy w obiektach o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych. z podaniem: przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji i miejsca wykonania, powierzchni obiektów, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną