Przetargi.pl
Usługa bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym dla Szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym dla Szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczególne warunki zamówienia: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego (konta pomocniczego) głównie w celu obsługi udzielonego kredytu w tym rachunku.; W ramach obsługi w/w rachunku będą wykonywane następujące czynności: a) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego o charakterze konta pomocniczego, prowadzonego głównie do obsługi udzielonego kredytu, b) W razie potrzeby otwarcie i prowadzenie innych rachunków bankowych , których potrzeby otwarcia na dzień przygotowania specyfikacji nie można było przewidzieć c) wpłaty i wypłaty d) realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku oraz na rachunki w innych bankach przy czym: - wychodzące z rachunku bankowego środki pieniężne wysyłane przez Szpital w systemie elektronicznej obsługi bankowej do godz. 11.00 są przekazywane do banku beneficjenta (kontrahenci i inne rachunki Zamawiającego) w dacie zgodnej z datą obciążenia rachunku Szpitala - przychodzące na rachunek bankowy środki pieniężne są księgowane tego samego dnia e) realizacja przelewów w systemie SORBNET nie więcej niż 30 sztuk w okresie trwania umowy, f) usunięcie, wycofanie, anulowanie zlecenia g) wydanie karty wzorów podpisu i podpisu elektronicznego dla użytkowników h) realizacja przelewów jako zlecenie oczekujące i) sporządzanie wyciągów (wymagana jest forma elektroniczna, dodatkowo możliwa forma papierowa), j) korzystanie z systemu bankowości elektronicznej, k) szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego systemu bankowości elektronicznej, l) serwis systemu bankowości elektronicznej, m) przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach, n) wydawanie wszelkich opinii bankowych i zaświadczeń - około 4 szt. w czasie trwania umowy, o) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych - zarówno automatyczny overnight jak i automatyczna lokata weekendowa, p) wszystkie pozostałe czynności związane z bieżącym prowadzeniem w/w rachunków. q) Całkowity koszt prowadzenia i obsługi rachunku określony zostanie w formie ryczałtu miesięcznego. - deklarowane obroty za cały okres trwania umowy wynoszą 84.000.000,00 zł, - średnia liczba realizowanych przelewów 20 miesięcznie r) Nie przewiduje się wpłat i wypłat gotówkowych. s) Zamawiający nie gwarantuje realizowania przelewów związanych z działalnością operacyjną i dopuszcza możliwość realizacji przelewów jedynie pomiędzy posiadanymi rachunkami bankowymi t) Świadczenie usług z zakresu bankowości elektronicznej (usługa typu home banking) ma umożliwić realizację zleceń płatniczych krajowych, a w szczególności: - składanie poleceń przelewu, - dokonywanie przeglądu sald i innych informacji dotyczących rachunków, - zachowanie poufności dokonywanych transakcji, - przeglądanie transakcji archiwalnych z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji, - wyszukiwanie dokonanych operacji po poszczególnych elementach przelewu: kwota, data, kontrahent itd., - możliwość sprawdzania sald posiadanych rachunków bankowych (objętych zamówieniem), - generowanie raportów,zestawień obejmujących czynności,operacje dokonane w danym dniu, - eksport i import danych do i z systemu finansowo - księgowego Zamawiającego, - ściąganie wyciągów bankowych, - możliwość uzyskania potwierdzenia zrealizowanych przelewów. - Zamawiający posiada następujące oprogramowanie: - Dział Finansowo Księgowy posiada oprogramowanie Rejestr Bankowy firmy ABG S.A., aktualnie współpracujący z Home Banking Videotell; W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. 2) Kredyt w rachunku bieżącym(odnawialny): a) wysokość kredytu 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych 00/100), b) w okresie umowy bank, z tytułu udzielenia i spłaty kredytu, nie będzie pobierał żadnych innych, dodatkowych prowizji i opłat, poza określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia c) miesięczna spłata odsetek - odsetki będą naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca (Kredytodawca) nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Odsetki będą obciążały rachunek bieżący na koniec każdego miesiąca. d) prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo w dniu udzielenia kredytu. e) bank nie będzie pobierał prowizji za administrowanie kredytem oraz za gotowość. f) zabezpieczenie kredytu -przelew wierzytelności z tytułu umowy nr 061/200324/SZP/01/2011; g) Od kwoty wykorzystanego kredytu Bank będzie naliczał odsetki w stosunku rocznym, wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej w oparciu o zmienną stawkę WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych (WIBOR 1M), obowiązującą na 2 dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu odsetkowego, powiększoną o stalą marżę banku, h) Całkowita spłata kredytu następuje w dacie zakończenia umowy. 3). Opis zamówienia : a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych; b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt. III niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone. c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. d) Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom (art. 36 ust. 5 ustawy). 4). Zamawiający wraz ze Specyfikacją umieszcza na stronie internetowej Szpitala następujące dokumenty, niezbędne do określenia zdolności kredytowej Zamawiającego: 1) Umowa z NFZ na 2012r nr 061/200324/SZP/01/2011 o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - leczenie szpitalne - oddziały (wartość umowy 97 430 942,38 PLN na okres styczeń - grudzień 2012). 2) KRS 3) Sprawozdanie finansowe za rok 2010, oraz RZ i S za IX i X 2011 . 4) Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej, 5) Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON, 6) Zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach, 7) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek, 8) Opinia bankowa wydana przez bank obsługujący rachunek podstawowy Zamawiającego 9) Planowany wynik na 31.12.2011 r. oraz 31.12.2012 r. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż dokumenty potwierdzające wyrażenie zgody przez NFZ na dokonanie cesji z umowy nr 061/200324/SZP/01/2011 oraz aktualne zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS i podatkach zostaną zamieszczone na stronie w dacie ich otrzymania, nie później niż na dzień podpisania umowy na usługę prowadzenia bieżącej obsługi bankowej wraz z kredytem w rachunku bieżącym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający - stosownie do normy z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach