Przetargi.pl
Usługa bankowa:- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0182623077 wew. 26
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 35 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 0182623077 wew. 26
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa:- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.800.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniejszych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykorzystanie kredytu i jego spłata w walucie polskiej. Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy w jednej transzy w wysokości 1.800.000 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych), kredyt zostanie przelany przez bank na rachunek podstawowy zamawiającego. Parametry zamówienia 1/Okres spłaty kredytu (okres kredytowania) - lata 2011-2020 2/Raty kapitałowe spłacane kwartalnie począwszy od 31-01-2012 r. 3/Odsetki od kredytu spłacane kwartalnie począwszy od 01-11-2011 r. Informacje dodatkowe 1.Kedyt będzie spłacany zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy termin spłaty rat przypadnie na dzień wolny od pracy, to za termin płatności przyjmuje się pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie. Termin spłaty ostatniej raty upływa w III kw. 2020 r. 3. Za dzień spłaty przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek w Banku 4.Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej, obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki, a oprocentowanie oparte jest o stawkę WIBOR 3 M powiększoną o marżę Banku 5.Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych a płatne począwszy od dnia podpisania umowy oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. W przypadku gdy termin spłaty rat przypadnie na dzień wolny od pracy, to za termin płatności przyjmuje się pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie. 6.Bank pobierze od Zamawiającego jednorazową prowizję za udzielenie kredytu, która będzie płatna w dniu uruchomienia kredytu. Strony umowy nie dopuszczają możliwości pobierania innych opłat i prowizji niż przewidziane w niniejszej umowie. 7.Dopuszcza się pobranie tylko jednej prowizji za udzielenie kredytu, płatnej jednorazowo w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania innych prowizji i opłat. 8.Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość przdterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych prowizji lub opłat, -rezygnacje z części zaciągniętego kredytu bez pobierania przez wykonawcę opłat(poza prowizja przygotowawcza) od wartości, z których Zamawiający zrezygnował, -zmianę warunków spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9.Zabezpieczenie będzie w formie weksla In blanco na kwotę zaciągniętego kredytu 10.Szczegółowe zasady obsługi kredytu zawiera projekt umowy - zał. Nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach