Przetargi.pl
Usługa bankowa

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8448230 , fax. 33 8448384
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 8448230, fax. 33 8448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl;www.szpital.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa bankowa zgodnie z niżej wymienionymi zagadnieniami : - prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczego - prowadzenie każdego kolejnego rachunku pomocniczego - wpłaty gotówkowe w PLN - wypłaty gotówkowe z kas - realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w danym banku - miesięczna opłata za przelewy realizowane w formie elektronicznej - realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach - godziny realizacji przelewów - możliwość wprowadzenia częstych transmisji - lokaty overnight i ich oprocentowanie - lokaty terminowe i ich oprocentowanie - oprocentowanie rachunku bieżącego i pomocniczego - średni czas realizacji przelewu - czas, w którym środki pieniężne przelane z rachunku bieżącego trafią na rachunek kontrahenta - konieczność udzielenia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości nie mniejszej niż 2 300 000,00 zł wraz z dołączeniem wzoru umowy kredytowej - prowizja od kredytu w rachunku bieżącym - termin wpłaty prowizji - oprocentowanie kredytu - możliwość obniżenia oprocentowania kredytu - dodatkowe opłaty z tytułu udzielenia kredytu - zabezpieczenie kredytu - hipoteka na nieruchomości, zastaw rejestrowy na kontrakcie medycznym zawartym pomiędzy ZOZ Oświęcim a NFZ, dotyczącym lecznictwa szpitalnego do wysokości zaciągniętego kredytu, przy czym umowa o ustanowieniu zastawu rejestrowego winna uwzględniać następujące zapisy: 1. wystawiona przez Zamawiającego faktura, przedstawiona przez nabywcę wierzytelności do zapłaty nie może opiewać na kwotę wyższą niż 1/12 wartości rocznej umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych 2. zapłata nabywcy wierzytelności za faktury wystawione przez świadczeniodawcę może nastąpić wyłącznie po uprzednim dokonaniu następujących czynności : a/ stwierdzenie zasadności wystawienia faktury, b/ ustalenie czy faktura dotyczy świadczeń ustalonych w umowie, c/ sprawdzenie czy wykazane w ww. dokumencie ilości, ceny, stawki i wartości wykonanych świadczeń są zgodne z zawartą umową oraz obowiązującymi przepisami, d/ ustalenie czy wierzytelność jest wymagalna, e/ przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej oraz zatwierdzenie do wypłaty faktur przez Narodowy Fundusz Zdrowia. W/w zapisy wynikają z warunków określonych do spełnienia, aby NFZ wydał zgodę na zabezpieczenie kredytu poprzez ustanowienie zastawu rejestrowego - dokumenty kredytowe - możliwość spłaty kredytu w rachunku bieżącym wynikającego z poprzedniej umowy, nowo przyznanym kredytem - zawarcie umowy na kredyt w rachunku bieżącym na taki sam okres jak umowa na prowadzenie rachunku bankowego - nieodpłatne udostępnienie systemu do obsługi przelewów elektronicznych - możliwość podwyższenia kredytu w rachunku bieżącym w drodze aneksu - sporządzanie i przekazywanie nieodpłatnie wyciągów bankowych z ustaleniem salda na koniec każdego dnia = dostosowanie systemu bankowości internetowej do potrzeb ZOZ Oświęcim między innymi poprzez : - możliwość codziennego sporządzania wydruków wyciągów bankowych; - możliwość przegrania bazy kontrahentów z poprzedniego systemu bankowego; - możliwość sporządzania wydruków zobowiązań do zapłaty w każdym dniu; - udostępnienie programu bankowego w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 611100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl;www.szpital.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach