Przetargi.pl
Usługa badawcza – usługa konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa badawcza – usługa konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa badawcza – konsultacyjna dla Politechniki Wrocławskiej. Celem konsultacji jest aktywny udział osób niepełnosprawnych oraz znających codzienne problemy osób niepełnosprawnych w tworzeniu typoszeregu urządzeń mechatronicznych wspomagających integrację wielozmysłową dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością a) Wyniki konsultacji zostaną uwzględnione w docelowych rozwiązaniach urządzeń b) W ramach działania Zamawiający przewiduje konsultacje z osobami wyznaczonymi przez Wykonawcę w ilości szacunkowej około 100 h miesięcznie c) Zadanie będzie rozliczane kwartalnie, zgodnie z warunkami umowy. d) Wykonawca będzie sporządzał raport z konsultacji raz na kwartał. e) Konsultacje będą odbywały się zarówno w siedzibie Zamawiającego jak również w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza również konsultacje w innych lokalizacjach, wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego. Szczegółowy zakres konsultacji obejmuje: • Określenie grup docelowych osób z niepełnosprawnością (warunków brzegowych dla określonych rodzajów dysfunkcji w tym: dziecięce porażenie mózgowe, spektrum autyzmu, Zespół Downa, zdefiniowane choroby rzadkie) • Konsultacje w zakresie mechaniki ruchu, fizjonomii ruchu, racjonalnych usprawnień • Konsultowanie dokumentacji projektowej (symulacji, wyników badań, laboratoryjnych) • Zgłaszanie uwag związanych z konkretnymi dysfunkcjami, stabilizacją ruchów, układów niwelujących spastyczność ruchu, dostępności urządzenia (wsiadanie, wysiadanie), stabilizacji osoby podczas użytkowania urządzenia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy opisany jest w załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy oraz w regulaminie konkursu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71600000 - 4 usługa w zakresie testowania technologicznego, analizy i konsultacji technicznej. 4. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach projektu pt. „Prace B+R nad opracowaniem typoszeregu urządzeń mechatronicznych wspomagających integrację wielozmysłową dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością” (akronim: SENS-PLAY)”dofinansowanego w ramach Konkursu „Rzeczy są dla ludzi” w ramach Programu Rządowego „Dostępność Plus”. prowadzonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju informacji (dalej "NCBiR").
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71600000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ (1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.1.2.wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy – w zakresie kryteriów oceny ofert. 1.3. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b.Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wykazem osób; c.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d.(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach