Przetargi.pl
Usługa badania próbek akumulatorków (wtórnych ogniw baterii nadających się do powtórnego naładowania) oraz powerbanków w zakresie pojemności w odniesieniu do deklaracji na wyrobie lub jego opakowaniu oraz opracowanie opinii w powyższym zakresie, w ramach nadzoru realizowanego przez podległą Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Inspekcję Handlową na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1668)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
    REGON: 62127890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uokik.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa badania próbek akumulatorków (wtórnych ogniw baterii nadających się do powtórnego naładowania) oraz powerbanków w zakresie pojemności w odniesieniu do deklaracji na wyrobie lub jego opakowaniu oraz opracowanie opinii w powyższym zakresie, w ramach nadzoru realizowanego przez podległą Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Inspekcję Handlową na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1668)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa badania próbek akumulatorków (wtórnych ogniw baterii nadających się do powtórnego naładowania) oraz powerbanków w zakresie pojemności w odniesieniu do deklaracji na wyrobie lub jego opakowaniu oraz opracowanie opinii w zakresie zgodności rzeczywistej pojemności jaką może uzyskać konsument w wyniku użytkowania wyrobu zgodnie z przeznaczeniem z deklarowaną, w ramach nadzoru realizowanego przez podległą Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Inspekcję Handlową na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1668). Z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wiążą się dodatkowo następujące usługi: a) przechowywanie próbek w warunkach zabezpieczających produkt przed zmianą jakości i cech charakterystycznych; b) komisyjne niszczenie: pozostałości po próbkach. Przewidziana ilość próbek, która zostanie przekazana do laboratorium wynosi 39 próbek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73111000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach lub w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W powyższym przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 lit. B Części II SIWZ. W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach