Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
- Data zamieszczenia: 2014-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Grójecka 186 186
02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
REGON: 01544738200015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa badania ilościowo - jakościowego na potrzeby ewaluacji Identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej płatnika w stosunku do świadczeniodawcy i świadczeniobiorcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa badania jakościowego na potrzeby ewaluacji Identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej płatnika w stosunku do świadczeniodawcy i świadczeniobiorcy oraz przygotowanie raportu zawierającego opis metodologii badań, wyniki, wnioski i rekomendacje podjęcia działań w sferze odbioru społecznego, ułatwiających skuteczną komunikację NFZ z pacjentami, i tym samym usprawniających dostęp pacjentom do świadczeń opieki zdrowotnej. Obszar badań obejmuje analizę obrazu w mediach Narodowego Funduszu Zdrowia na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie realizowane jest w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem ewaluacji będzie identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej Płatnika w stosunku do świadczeniodawców i świadczeniobiorców. Cel badania: Celem przeprowadzenia badania jest zidentyfikowanie sposobu postrzegania NFZ przez grupy, do których skierowane są główne przekazy komunikacyjne: świadczeniobiorców, świadczeniodawców, media. Badanie pozwoli na zdiagnozowanie problemów i zaburzeń w relacjach pomiędzy NFZ a docelowymi odbiorcami - czyli pacjentami oraz wsparcie tworzenia strategii komunikacji zewnętrznej NFZ. Zakres badania: Badanie jakościowe dotyczące wizerunku NFZ: Postrzeganie instytucji przez pacjentów (zaangażowanie po stronie pacjenta, jakość kontaktu, inne). Postrzeganie NFZ przez świadczeniobiorców. Postrzeganie NFZ przez media. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opis organizacji pracy zespołu badawczego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań ankietowych wśród Polaków pracujących za granicą
Dodano: 2016-07-20 - Ewaluacja ex post działania IV.1 Infrastruktura drogowa Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013
Dodano: 2016-06-29 - Usługa wykonania analizy ankiet z punktów konsultacyjno-diagnostycznych (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-15/2016)
Dodano: 2016-06-01 - Przeprowadzenie badań ilościowych techniką CAPI dotyczących kosztów instrumentów płatniczych ponoszonych przez przedsiębiorstwa na rynku polskim
Dodano: 2015-12-07 - Usługa w zakresie realizacji badania Badanie potrzeb informacyjnych w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-09-24 - Usługę w zakresie realizacji badania Kształcenie ustawiczne a potrzeby mazowieckiego rynku pracy w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-08-18 - Usługa w zakresie realizacji badania Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Dodano: 2015-07-14 - Usługa w zakresie realizacji badania Potencjał tworzenia zielonych miejsc pracy na Mazowszu w ramach projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1. POKL
Dodano: 2015-07-09 - Wykonanie badania oraz przygotowanie opartej na jego wynikach ekspertyzy dotyczącej wpływu rozwoju internetu szerokopasmowego na społeczeństwo i gospodarkę w Polsce w ramach Projektu systemowego - działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu
Dodano: 2015-06-17 - Dostarczenie danych o preferencjach obywateli Polski, Norwegii, Szwecji, Białorusi odnośnie transgranicznych obszarów chronionych (Puszczy Białowieskiej oraz Fulufjellet/Fulufjället) w drodze realizacji badania sondażowego za pomocą narzędzia programowego
Dodano: 2015-06-16