Przetargi.pl
Usługa badania ilościowo - jakościowego na potrzeby ewaluacji Identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej płatnika w stosunku do świadczeniodawcy i świadczeniobiorcy

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5726254, 5726256 , fax. 022 5726305
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Grójecka 186 186
    02-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5726254, 5726256, fax. 022 5726305
    REGON: 01544738200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa badania ilościowo - jakościowego na potrzeby ewaluacji Identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej płatnika w stosunku do świadczeniodawcy i świadczeniobiorcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa badania jakościowego na potrzeby ewaluacji Identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej płatnika w stosunku do świadczeniodawcy i świadczeniobiorcy oraz przygotowanie raportu zawierającego opis metodologii badań, wyniki, wnioski i rekomendacje podjęcia działań w sferze odbioru społecznego, ułatwiających skuteczną komunikację NFZ z pacjentami, i tym samym usprawniających dostęp pacjentom do świadczeń opieki zdrowotnej. Obszar badań obejmuje analizę obrazu w mediach Narodowego Funduszu Zdrowia na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie realizowane jest w ramach projektu systemowego Akademia NFZ, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem ewaluacji będzie identyfikacja czynników wpływających na skuteczność polityki informacyjnej Płatnika w stosunku do świadczeniodawców i świadczeniobiorców. Cel badania: Celem przeprowadzenia badania jest zidentyfikowanie sposobu postrzegania NFZ przez grupy, do których skierowane są główne przekazy komunikacyjne: świadczeniobiorców, świadczeniodawców, media. Badanie pozwoli na zdiagnozowanie problemów i zaburzeń w relacjach pomiędzy NFZ a docelowymi odbiorcami - czyli pacjentami oraz wsparcie tworzenia strategii komunikacji zewnętrznej NFZ. Zakres badania: Badanie jakościowe dotyczące wizerunku NFZ: Postrzeganie instytucji przez pacjentów (zaangażowanie po stronie pacjenta, jakość kontaktu, inne). Postrzeganie NFZ przez świadczeniobiorców. Postrzeganie NFZ przez media.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opis organizacji pracy zespołu badawczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach