Przetargi.pl
Usługa badania i analizy lokalnego rynku pracy na terenie powiatu słubickiego

Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 19
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 758 3608 , fax. 0-95 758 3609
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
    ul. Piłsudskiego 19 19
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 758 3608, fax. 0-95 758 3609
    REGON: 21102793200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.pupslubice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa badania i analizy lokalnego rynku pracy na terenie powiatu słubickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie usługi badania i analizy lokalnego rynku pracy na terenie powiatu słubickiego w zakresie diagnozy stanu aktualnego jak i prognozy na lata 2010-2013 oraz opracowanie i publikacja ostatecznego raportu z przeprowadzonych badań i przygotowanie prezentacji multimedialnej. Wykonawca powinien dokonać opisu sytuacji na aktualnym rynku pracy powiatu słubickiego w ujęciu statystycznym (przedsiębiorcy i inni pracodawcy zatrudniający lub nie zatrudniający pracowników; opis branż z uwzględnieniem liczby zatrudnionych) oraz zawierającego inne elementy istotne dla analizy. Opis powinien uwzględniać elementy demografii powiatu słubickiego, osób czynnych zawodowo oraz biernych zawodowo. Badanie będzie realizowane przez Wykonawcę dwuetapowo: - pierwszy etap - jakościowy, - drugi etap - ilościowy. Miejsce badania: Powiat słubicki. Wykonawca w przeprowadzonych badaniach powinien przedstawić: - realną i prognozowaną stopę bezrobocia, - dynamikę oraz kierunki zmian zachodzące na lokalnym rynku pracy, - zbadanie planów zatrudnieniowych przedsiębiorstw działających na lokalnym rynku pracy z wyszczególnieniem podziału administracyjnego powiatu: - jakościowo - ilościowy opis obsadzanych stanowisk pracy (szczegółowa charakterystyka wymagań co do kompetencji przyszłych pracowników m.in. poziom oraz kierunek wykształcenia, umiejętności specjalistyczne, znajomość języków obcych, obsługi komputera oraz doświadczenie zawodowe) - konstrukcja pożądanych profili zawodowych, - identyfikacja przyczyn dotyczących zwiększania zatrudnienia przez podmioty, - charakterystyka wymagań co do kompetencji osób bezrobotnych: poziomu oraz kierunku wykształcenia, umiejętności specjalistycznych, znajomości języków obcych, obsługi komputera, - identyfikacja oczekiwanej przez pracodawców tematyki i zakresu szkoleń, które powinny posiadać kandydaci do zatrudnienia, - oszacowanie odsetka firm zainteresowanych zatrudnianiem osób bezrobotnych znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w tym: osób powyżej 50 roku życia, młodzieży do 25 roku życia, osób długotrwale bezrobotnych oraz osób niepełnosprawnych, - określenie na ile firma jest zainteresowana skorzystaniem z oferowanych przez PUP instrumentów rynku pracy mających na celu przeciwdziałanie bezrobociu w tym: prace interwencyjne, refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, umów dotyczących organizacji staży, przygotowania zawodowego dla dorosłych, - identyfikacja podmiotów gospodarczych zagrożonych likwidacją lub redukcją poziomu zatrudnienia (główne przyczyny dotyczące redukcji zatrudnienia), - wskazanie oczekiwań ze strony przedsiębiorców co do form pomocy i współpracy ze strony Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach. - analizę adekwatności kierunków kształcenia w szkołach ponadgimanzjalnych do obecnych i przyszłych wymagań lokalnego rynku pracy poprzez: - uzyskanie informacji na temat kierunków kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych z terenu Powiatu Słubickiego, - planach dotyczących zmian w kierunkach kształcenia, - wskazanie oczekiwań ze strony szkół co do form pomocy i współpracy ze strony Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach. - mocne i słabe strony funkcjonowania Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach, - oczekiwania osób bezrobotnych ze strony Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach oraz ich gotowość do podjęcia zatrudnienia i aktywizacji zawodowej. Charakterystyka respondentów: Badaniami zostaną objęci przedsiębiorcy i dyrekcja szkół ponadgimnazjalnych z terenu Powiatu Słubickiego w tym: - 80 przedsiębiorców wśród mikro i małych, - 20 przedsiębiorców wśród średnich i dużych, - wszystkie szkoły ponadgimnazjalne publiczne i niepubliczne na terenie powiatu słubickiego - 150 osób bezrobotnych. Metody badania: 1.Przedsiębiorcy: Badania w formie wywiadu kwestionariuszowego, ankiety zawierającej pytania otwarte i zamknięte. Metoda ta pozwoli na pozyskanie odpowiednich danych dot. zakresu tematyki badania poprzez zadawanie pytań przez przeszkolonych ankieterów na podstawie specjalnie przygotowanego kwestionariusza. Pytania zadawane właścicielom lub współwłaścicielom. 2.Szkoły ponadgimnazjalne: Badania wśród dyrekcji szkół w formie wywiadu kwestionariuszowego zawierającego pytania otwarte i zamknięte. Metoda ta pozwoli na pozyskanie odpowiednich danych dot. zakresu tematyki badania poprzez zadawanie pytań przez przeszkolonych ankieterów na podstawie specjalnie przygotowanego kwestionariusza. Pytania zadawane dyrektorom lub wicedyrektorom szkół ponadgimnazajalnych. 3.Osoby bezrobotne: Badania w formie wywiadu kwestionariuszowego, ankiety zawierającej pytania otwarte i zamknięte. Metoda ta pozwoli na pozyskanie odpowiednich danych dot. zakresu tematyki badania poprzez zadawanie pytań przez przeszkolonych ankieterów na podstawie specjalnie przygotowanego kwestionariusza. Pytania zadawane osobom bezrobotnym. Wykonawca zapewni wydanie i wydruk Ostatecznego raportu końcowego z całego projektu badawczego w formie publikacji książkowej w nakładzie 200 egzemplarzy oraz dostarczy Zamawiającemu raport w wersji elektronicznej w ilości 5 egzemplarzy na płycie CD lub DVD zapisany w dwóch formatach: PDF oraz w doc. lub rtf. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu prezentacje multimedialna przedstawiająca wyniki przeprowadzonych przez Wykonawcę badania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień objętych umową, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jeżeli Wykonawca wykaże się potencjałem kadrowym, doświadczeniem, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzi żadna z niżej wymienionych okoliczności skutkujących wykluczeniem z postępowania: 1) W stosunku do Wykonawcy, który wyrządził szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) W stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono jego upadłość, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego; 3) Wykonawca zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Wykonawca jest osobą fizyczną, którą prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) Wykonawca jest spółką jawną, którego wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) Wykonawca jest spółką partnerską, której partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) Wykonawca jest spółką komandytową albo spółką komandytowo-akcyjną, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) Wykonawca jest osobą prawną, której urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) Wykonawca jest podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 11) Wykonawca wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tego Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 12) Wykonawca złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 13) Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią Formularza do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - na druku zgodnym z treścią Formularza do SIWZ, - Wykaz wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku zgodnym z treścią Formularza do SIWZ. Do wykazu winne być dołączone dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupslubice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną