Przetargi.pl
Usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 631 33 00 , fax. 042 631 33 01
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 631 33 00, fax. 042 631 33 01
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu zewnętrznego w ramach projektu kluczowego Nr POIG 01.03.01-00-007/08-00 pn.Biodegradowalne wyroby włókniste a) Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV:79212000-3 - Usługi audytu W ramach zamówienia przeprowadzony zostanie audyt zewnętrzny projektu ppn. Biodegradowalne wyroby włókniste., realizowanego w ramach: Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowePoddziałania 1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka b) Głównym celem zamówienia jest uzyskanie zapewnienia o prawidłowości realizacji projektu realizowanego w ramach Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałania 1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz zapewnienia o wiarygodności informacji prezentowanych we wnioskach o płatność. c) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu realizowanego w ramach Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałania 1.3.1 - Projekty rozwojowe Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka o nazwie pn.Biodegradowalne wyroby włókniste. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić audyt zewnętrzny, który w szczególności będzie uwzględniał: - audyt wniosków o płatność obejmujący w szczególności następujące działania: 1.Zbadanie kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Lidera, Partnerów Projektu i Partnerów Stowarzyszonych w ramach realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych MRR 2.Zbadanie prawidłowości prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej przez Lidera, Partnerów Projektu i Partnerów Stowarzyszonych dotyczącej realizowanego projektu na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz wytycznych MRR. - audyt zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz złożonym wnioskiem o dofinansowanie, - weryfikacja osiągniętych wskaźników produktu i wskaźników rezultatu d) Liczba technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytuW propozycji technicznej oferty Wykonawca powinien zaproponować liczbę technik audytu, które będą zastosowane podczas realizacji audytu oraz ścieżkę audytową. Ze strony Zamawiającego w wersji elektronicznej i zostaną dostarczone wszystkie dokumenty, o które pisemnie lub ustnie wystąpią audytorzy, a związane z realizacją audytowanego projektu. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana całość lub próbka ogółem poniesionych wydatków, a także pozostałej dokumentacji powstałej w ramach realizacji zadań, która pozwoli wydać audytorowi opinię w sprawie prawidłowości realizacji e) Sposób i terminy przedstawiania wyników audytu zewnętrznegoWykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, opracowanych w języku polskim, sprawozdania wstępnego oraz opinii i sprawozdania końcowego.W pierwszej fazie realizacji zamówienia, po zapoznaniu się z dostępną dokumentacją oraz spotkaniu z Zamawiającym, Wykonawca zobowiązuje się przygotować dokument, w którym w sposób szczegółowy będzie opisywać metodologię oraz harmonogram prowadzenia ścieżki audytowej. Dokument ten zostanie przedłożony Zamawiającemu nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Powyżej wskazany dokument po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podstawą do rozpoczęcia audytu zewnętrznego.Po zakończeniu zbierania danych niezbędnych do przeprowadzenia audytu i po dokonaniu ich analizy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egzemplarz sprawozdania wstępnego, do którego Zamawiający ma prawo odnieść się w terminie 7 dni roboczych od dnia jego dostarczenia przez Wykonawcę. Po analizie uwag Zamawiającego w czasie potrzebnym do ich zbadania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 3 egzemplarze opinii i sprawozdania końcowego zgodnie z obowiązującymi terminami.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny realizacji audytu zewnętrznego na każdym jego etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1.Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają potencjał techniczny i dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, zdolnymi do wykonania zamówienia: W skład minimum trzyosobowego zespołu wykonującego audyt zewnętrzny muszą obligatoryjnie wchodzić minimum dwie osoby posiadające uprawnienia audytora wewnętrznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 Nr 249 poz. 2104 ze zm.) oraz art. 23 Ustawy z 8 grudnia 2006 o zmianie Ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832) 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) w zakresie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykażą wiedzę i doświadczenie, że: ?członkowie zespołu audytowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przeprowadzili łącznie z należytą starannością co najmniej 5 usług audytu projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przeprowadzanych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych o łącznej wartości minimum 10 mln zł, w tym jeden o wartości min. 5 mln zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie; ? w zakresie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykażą dysponowaniem lub oświadczeniem o możliwości dysponowania następującymi osobami wykonującymi określone niżej czynności i posiadającymi minimalne kompetencje:minimum trzyosobowy zespół audytorski ma składać się z co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia audytora tj,: - osoby, która posiada uprawnienia biegłego rewidenta, zgodnie z ustawą z dnia 13 października 2004 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie Dz. U. z 2001 r., Nr 31, poz. 359 z późn. zm.), i - osoby posiadającej uprawnienia audytora wewnętrznego, zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). oraz w art. 23 Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832) 5.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienie zgodnie z art.26 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. ZAŁĄCZNIK 2 - wypełnione i podpisane - Oświadczenie wykonawcy-,stanowiące Załącznik nr. 2 do niniejszej SIWZ 2. ZAŁĄCZNIK 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. ZAŁĄCZNIK 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. ZAŁĄCZNIK 5 - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, o których mowa w pkt 4Wykaz ma zawierać minimum trzy osoby stanowiące zespół audytorski, posiadające wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy unijnych, w szczególności w obszarze ich audytowania w tym minimum 2 osoby posiadające następujące uprawnienia i kwalifikacje:- biegły rewident posiadający uprawnienia określone w ustawie z dnia 13 października 2004 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie Dz. U. z 2001 r., Nr 31, poz. 359 z późn. zm.), i - audytor wewnętrzny posiadający uprawnienia określone w ustawie z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) oraz w art.23 Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o finansach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2006 Nr 249 poz. 1832) - członkowie zespołu audytowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przeprowadzili łącznie z należytą starannością co najmniej 5 usług audytu projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, przeprowadzanych zgodnie z międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych o łącznej wartości minimum 10 mln zł, w tym jeden o wartości min. 5 mln zł oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5. ZAŁACZNIK 6 - potwierdzenie przyjęcia istotnych warunków umowy poprzez podpis na każdej ze stron zestawienia tych warunków, stanowiącego załącznik nr. 5 do niniejszej SIWZ.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w p.4 składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba technik audytu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach