Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
- Data zamieszczenia: 2021-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
Łączności 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552353536, fax. 552393334
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP Przedmiot główny: CPV: 72.61.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie wsparcia technicznego Główne miejsce świadczenia usług: Gmina – Miasto Elbląg 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP, zwanego dalej Systemem Informatycznym. 3. Usługa asysty technicznej obejmuje: a) telefoniczną pomoc i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z używaniem i administrowaniem Systemu Informatycznego, w tym również w kontaktach z podwykonawcami; b) usuwanie awarii krytycznych i awarii niekrytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego; c) aktualizację Systemu Informatycznego wynikającą ze zmiany przepisów prawnych oraz organizacyjnych Urzędu Miejskiego lub Jednostek Podległych; d) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Systemu Informatycznego; e) dostęp on-line do aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora udostępnianej przez Wykonawcę; f) pomoc merytoryczna i techniczna w siedzibie Zamawiającego w przypadku konieczności odtworzenia Systemu Informatycznego lub jego elementów po awarii lub w związku ze zmianami Platformy sprzętowo-systemowej, chyba że awaria wynikła z niewłaściwej instalacji sprzętu, oprogramowania lub niewłaściwego administrowania oraz efektami działania wirusów. W tym przypadku Wykonawca podejmie usuwanie awarii za dodatkową opłatą za te czynności; g) tworzenie nowych warstw tematycznych na portalu mapowym na podstawie istniejących danych w Systemie Informatycznym oraz publikowanie ich w Portalu mapowym; h) 150 godz. konsultacji, szkoleń lub prac informatycznych z zakresu Systemu Informatycznego w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia telefonii IP
Dodano: 2022-10-05 - Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO
Dodano: 2021-01-29 - Usługa asysty technicznej Elektronicznej Platformy Edukacyjnej – EPED
Dodano: 2021-01-15 - Serwis oprogramowania ESRI
Dodano: 2020-11-20 - Wsparcie serwisowe systemu macierzy
Dodano: 2020-11-18 - Serwis oprogramowania ESRI
Dodano: 2019-11-25 - usługa wsparcia dla sprzętu i oprogramowania
Dodano: 2017-07-04