Przetargi.pl
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP Przedmiot główny: CPV: 72.61.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie wsparcia technicznego Główne miejsce świadczenia usług: Gmina – Miasto Elbląg 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP, zwanego dalej Systemem Informatycznym. 3. Usługa asysty technicznej obejmuje: a) telefoniczną pomoc i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z używaniem i administrowaniem Systemu Informatycznego, w tym również w kontaktach z podwykonawcami; b) usuwanie awarii krytycznych i awarii niekrytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego; c) aktualizację Systemu Informatycznego wynikającą ze zmiany przepisów prawnych oraz organizacyjnych Urzędu Miejskiego lub Jednostek Podległych; d) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Systemu Informatycznego; e) dostęp on-line do aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora udostępnianej przez Wykonawcę; f) pomoc merytoryczna i techniczna w siedzibie Zamawiającego w przypadku konieczności odtworzenia Systemu Informatycznego lub jego elementów po awarii lub w związku ze zmianami Platformy sprzętowo-systemowej, chyba że awaria wynikła z niewłaściwej instalacji sprzętu, oprogramowania lub niewłaściwego administrowania oraz efektami działania wirusów. W tym przypadku Wykonawca podejmie usuwanie awarii za dodatkową opłatą za te czynności; g) tworzenie nowych warstw tematycznych na portalu mapowym na podstawie istniejących danych w Systemie Informatycznym oraz publikowanie ich w Portalu mapowym; h) 150 godz. konsultacji, szkoleń lub prac informatycznych z zakresu Systemu Informatycznego w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach