Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2013-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa Asysty Technicznej Zintegrowanego Systemu Egeria firmy ComArch na rzecz Wojskowej Akademii Technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa Asysty Technicznej Zintegrowanego Systemu Egeria firmy ComArch na rzecz Wojskowej Akademii Technicznej. Zakres prac: 1) Usługa Asysty Technicznej z zakresu podstawowego (Typ 1) obejmuje konsultacje i porady z zakresu obsługi i funkcjonowania Systemu świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. 2) Usługa Asysty Technicznej z zakresu podstawowego (Typ 2) obejmuje wykonanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych błędów w Systemie Egeria. 3) Usługa Asysty Technicznej Zakresu podstawowego (Typ 3) obejmuje: a) Informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu. b) Przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku odpowiednim dla danego Zamawiającego lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych. 4) Usługa Asysty Technicznej z Zakresu Rozszerzonego (Typ 4) obejmuje: a) Wykonywanie zleconych przez Zamawiającego zmian w funkcjonalności Systemu tak, aby spełniał on specyficzne wymagania Zamawiającego, b) Wykonanie innych dodatkowych prac zleconych przez Zamawiającego związanych z Systemem. Wymagania dotyczące usługi są szerzej opisane w załącznikach: 4, 5 i 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, instalacja i wdrożenie systemu informatycznego System Obsługi Licencji Maszynistów z uwzględnieniem przeszkolenia pracowników oraz zapewnienia opieki serwisowej
Dodano: 2016-07-18 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-06-24 - Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami (ZSIWZZ) Urzędu Transportu Kolejowego
Dodano: 2016-06-10 - na świadczenie usługi wsparcia w zakresie przygotowania narzędzia zawierającego zbiór algorytmów, procedur, funkcji oraz reguł dotyczących oceny wniosków o dofinansowanie budowy sieci szerokopasmowych, poprawy jakości danych z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz poprawy siatki dróg na potrzeby realizacji Działania 1.1 Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach w ramach I Osi priorytetowej POPC - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu
Dodano: 2016-04-29 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy dyskowej EVA4100 i EVA4400, usługi wsparcia dla środowiska wirtualnego opartego o VMware oraz usługi wsparcia dla systemu Tivoli Storage Manager
Dodano: 2016-04-04 - SUBSKRYPCJA Z USŁUGĄ SERWISOWĄ OPROGRAMOWANIA VMWARE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA MCAFEE; SUBSKRYPCJA OPROGRAMOWANIA DEEP SECURITY TREND MICRO
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie nr 1 - Modernizacja systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) Zadanie nr 2 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego oprogramowania systemu FAVI (Forensic Aid for Vehicle Identification) na okres 12 miesięcy - nr postępowania 58/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-03-11 - Usługa dostępu do oprogramowania estymacji kategorii naukowej MNiSW na bazie osiągnięć pracowników Wojskowego Instytutu Medycznego przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-02-17 - Zapewnienie dostępności i niezawodności oraz utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego SEZAM
Dodano: 2016-02-09 - Przedłużenie wsparcia technicznego typu Premium macierzy EMC VNX i EMC CX.
Dodano: 2016-02-09