Przetargi.pl
„Usługa Asysty technicznej w projekcie pod nazwą »Rozwój elektronicznych usług publicznych, elektronicznej dokumentacji medycznej oraz infrastruktury w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu – II Etap«”

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
    Grunwaldzka 48
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
    REGON: 00029278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa Asysty technicznej w projekcie pod nazwą »Rozwój elektronicznych usług publicznych, elektronicznej dokumentacji medycznej oraz infrastruktury w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu – II Etap«”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Usługa Asysty technicznej w projekcie pod nazwą »Rozwój elektronicznych usług publicznych, elektronicznej dokumentacji medycznej oraz infrastruktury w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu – II Etap«” (dalej „Projekt”) w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt będzie realizowany w ramach Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności: 1) nadzór nad pozyskaniem dokumentacji dla Projektu; 2) przygotowanie PFU (program funkcjonalno-użytkowy); 3) przygotowanie wsadu technicznego do postępowań przetargowych oraz pomoc w przygotowaniu innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru Wykonawców zadań projektowych; 4) udział w pracach komisji przetargowej i opiniowanie dokumentacji; 5) nadzór nad prawidłową realizacją Projektu (m.in. aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu, przygotowywanie zmian do dokumentacji aplikacyjnej); 6) odbiór produktów Projektu (środowisko IT, oprogramowanie, bezpieczeństwo); 7) przeprowadzenie kontroli jakości dostarczanych przez wykonawców produktów, w drodze formalnych przeglądów, zakończonych sporządzeniem protokołów odbiorów; 8) przygotowanie zebranej dokumentacji do archiwizacji; 9) nadzór merytoryczny nad wykonawcami realizującymi wdrożenie Projektu w ramach zawartych kontraktów; 10) nadzór nad wdrożeniem oprogramowania; 11) współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego; 12) koordynacja służb Zamawiającego przy wdrożeniu systemów; 13) przygotowanie okresowych raportów dotyczących postępów prac; 14) prowadzenie dokumentacji Projektu oraz czuwanie nad prawidłowością tej dokumentacji; 15) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją Projektu (w tym m.in. w KIO); 16) udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli projektu w czasie trwania umowy i czynne bieżące wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących; 17) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między stronami w trakcie realizacji zadania); 18) wykonywanie innych zadań których nie wymieniono powyżej, a ich wdrożenie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji Projektu 19) Wykonawca zobowiązany będzie do realizowania zadań będących przedmiotem zamówienia w siedzibie Zamawiającego średnio dwa razy w miesiącu (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w rozliczeniu Projektu m.in. w zakresie: 1) kontroli dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności i kompletności zgodnie z zapisami zawartych umów; 2) nadzoru nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów; 3) sprawowania nadzoru oraz przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przekazania dla Instytucji Zarządzającej wynikającej z zapisów umowy między beneficjentem a Instytucją Zarządzającą; 4) weryfikowania na bieżąco i raportowania Zamawiającemu ryzyk oraz zagrożeń pojawiających się na każdym etapie realizacji Projektu oraz przedstawiania propozycji reakcji na nie; 5) wsparcia Zamawiającego w przygotowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem oraz do rozliczania częściowego i końcowego; 6) kontrola poziomu wydatków całkowitych Projektu wraz z powiadamianiem Zamawiającego w przypadku zbliżania się poziomu wydatków całkowitych do kwoty objętej Projektem; 7) weryfikacja i potwierdzenie realizacji Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym zapewnienie planowej (zgodnej z harmonogramem) realizacji Projektu; 8) pomoc w raportowaniu z postępu prac nad Projektem przez Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami określa wzór umowy załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. Wykaz osób i doświadczenie zespołu – spełnienie warunku i kryterium oceny ofert - stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; 9.3. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.4. Zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); 9.5. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach