Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Grunwaldzka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3532800; 34 3532810 , fax. 34 3562880
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
Grunwaldzka 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 34 3532800; 34 3532810, fax. 34 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa Asysty technicznej w projekcie pod nazwą »Rozwój elektronicznych usług publicznych, elektronicznej dokumentacji medycznej oraz infrastruktury w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu – II Etap«” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Usługa Asysty technicznej w projekcie pod nazwą »Rozwój elektronicznych usług publicznych, elektronicznej dokumentacji medycznej oraz infrastruktury w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu – II Etap«” (dalej „Projekt”) w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt będzie realizowany w ramach Osi Priorytetowej II Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez odpowiednie zarządzanie administracyjne, finansowe i techniczne Projektem oraz monitorowanie jego realizacji, w szczególności: 1) nadzór nad pozyskaniem dokumentacji dla Projektu; 2) przygotowanie PFU (program funkcjonalno-użytkowy); 3) przygotowanie wsadu technicznego do postępowań przetargowych oraz pomoc w przygotowaniu innych niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia procedur wyboru Wykonawców zadań projektowych; 4) udział w pracach komisji przetargowej i opiniowanie dokumentacji; 5) nadzór nad prawidłową realizacją Projektu (m.in. aktualizowanie harmonogramu realizacji Projektu, przygotowywanie zmian do dokumentacji aplikacyjnej); 6) odbiór produktów Projektu (środowisko IT, oprogramowanie, bezpieczeństwo); 7) przeprowadzenie kontroli jakości dostarczanych przez wykonawców produktów, w drodze formalnych przeglądów, zakończonych sporządzeniem protokołów odbiorów; 8) przygotowanie zebranej dokumentacji do archiwizacji; 9) nadzór merytoryczny nad wykonawcami realizującymi wdrożenie Projektu w ramach zawartych kontraktów; 10) nadzór nad wdrożeniem oprogramowania; 11) współpraca z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego oraz właściwymi komórkami organizacyjnymi Zamawiającego; 12) koordynacja służb Zamawiającego przy wdrożeniu systemów; 13) przygotowanie okresowych raportów dotyczących postępów prac; 14) prowadzenie dokumentacji Projektu oraz czuwanie nad prawidłowością tej dokumentacji; 15) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z realizacją Projektu (w tym m.in. w KIO); 16) udział w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli projektu w czasie trwania umowy i czynne bieżące wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości zgłaszanych przez kontrolujących; 17) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień na temat realizacji Projektu (z wyprzedzeniem ustalonym między stronami w trakcie realizacji zadania); 18) wykonywanie innych zadań których nie wymieniono powyżej, a ich wdrożenie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji Projektu 19) Wykonawca zobowiązany będzie do realizowania zadań będących przedmiotem zamówienia w siedzibie Zamawiającego średnio dwa razy w miesiącu (w zależności od potrzeb Zamawiającego). 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w rozliczeniu Projektu m.in. w zakresie: 1) kontroli dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności i kompletności zgodnie z zapisami zawartych umów; 2) nadzoru nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów; 3) sprawowania nadzoru oraz przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przekazania dla Instytucji Zarządzającej wynikającej z zapisów umowy między beneficjentem a Instytucją Zarządzającą; 4) weryfikowania na bieżąco i raportowania Zamawiającemu ryzyk oraz zagrożeń pojawiających się na każdym etapie realizacji Projektu oraz przedstawiania propozycji reakcji na nie; 5) wsparcia Zamawiającego w przygotowywaniu informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem oraz do rozliczania częściowego i końcowego; 6) kontrola poziomu wydatków całkowitych Projektu wraz z powiadamianiem Zamawiającego w przypadku zbliżania się poziomu wydatków całkowitych do kwoty objętej Projektem; 7) weryfikacja i potwierdzenie realizacji Projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, w tym zapewnienie planowej (zgodnej z harmonogramem) realizacji Projektu; 8) pomoc w raportowaniu z postępu prac nad Projektem przez Zamawiającego do Instytucji Zarządzającej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami określa wzór umowy załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 9.2. Wykaz osób i doświadczenie zespołu – spełnienie warunku i kryterium oceny ofert - stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; 9.3. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. 7 SIWZ, 9.4. Zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); 9.5. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład systemu RATUSZ zainstalowanego w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2024-02-15 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rozszerzeniem funkcjonalności i dostawą licencji na oprogramowanie QDeklaracje
Dodano: 2023-12-15 - Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy LogicSynergy Sp. z o.o. w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab
Dodano: 2023-11-15 - Usługa objęcia nadzorem autorskim posiadanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej modułów oprogramowania InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-11-09 - Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Akademickiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-31 - Wdrożenie modułu akademiki w Systemie USOS oraz zewnętrznego Systemu hotelowego do obsługi zakwaterowań w Domach Studenckich i Domach Asystenta Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.283.56.2023.EO
Dodano: 2023-09-27 - Kierownik Projektu Wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP w 23 Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w Narodowym Centrum Krwi
Dodano: 2023-06-22 - RZP/WR/139/22 - przedłużenie asysty technicznej na system ZSI Egeria na okres kolejnych 2 lat: 01.01.2023 r. do 31.12.2024 obejmującej serwis Systemu, konsultacje i doradztwo, modyfikacje Systemu.
Dodano: 2022-12-07 - Wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania kolekcją muzealną
Dodano: 2022-07-14