Szpital Uniwersytecki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-501 Kraków, Kopernika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 424 71 21,012 424 70 46 , fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36
31-501 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, fax. 012 424 71 22, 012 424 71 20
REGON: 28868500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej oprogramowania Oracle (DFP.271.63.2018.LS) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej oprogramowania Oracle. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 2 800,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wsparcia technicznego na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby systemu SAP.
Dodano: 2024-06-04 - Usługa Wsparcia dla platformy MCHE - KC-zp.272-379/23
Dodano: 2023-12-01 - 80.272.251.2023 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wsparcia technicznego na sprzęt i oprogramowanie na potrzeby systemu SAP
Dodano: 2023-09-05 - (ZP.262.6.2023) Wsparcie serwisowe obejmujące diagnozę i usuwanie zgłoszonych awarii i usterek dla sprzętu oraz oprogramowania Cisco Zamawiającego zgodnie ze zdefiniowanym SLA
Dodano: 2023-08-11 - świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A.
Dodano: 2022-12-23 - 222.2022 Wyłonienie wykonawcy na usługę wsparcia dla posiadanych przez zamawiającego klastra urządzeń oraz urządzeń F5 Networks dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych UJ - 2 części.
Dodano: 2022-10-05 - Serwis poczty pneumatycznej
Dodano: 2021-05-27 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu usług wsparcia technicznego dla Sekcji Systemów Zarzadzania Uczelnią.
Dodano: 2021-02-23 - Asysta techniczna sprzętu serwerowego oraz oprogramowania posiadanego przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie (DFP.271.163.2020.SP)
Dodano: 2021-02-09 - Asysta techniczna oprogramowania Oracle. (DFP.271.158.2020.AM)
Dodano: 2021-01-25