Przetargi.pl
Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczenia usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, eksploatowanego w Urzędzie Miasta Zielona Góra, w skład którego wchodzą: baza danych i oprogramowanie. 7.2.Przedmiotem zamówienia objęte są następujące podsystemy: 7.2.1. ELUD RM Ewidencja ludności z obsługą wyborów rejestr mieszkańców 7.2.2. RISS EOD Rejestracja i śledzenie spraw elektroniczny obieg dokumentów 7.2.3. FKORG Obsługa finansowo księgowa organu 7.2.4. FKJB Obsługa finansowo księgowa jednostki budżetowej 7.2.5. KADRY Kadry 7.2.6. PŁACE Płace 7.2.7. PNIER Naliczanie podatków od nieruchomości 7.2.8. WNIER Windykacja podatków od nieruchomości 7.2.9. WPBUD Wpływy budżetowe 7.2.10. WYBUD Wydatki budżetowe 7.2.11. KASA Obsługa Kasy 7.2.12. LOKM Obsługa komunalnych lokali mieszkalnych 7.2.13. PLBUD Planowanie budżetu 7.2.14. DOCZ Obsługa dodatków mieszkaniowych 7.2.15. KOALA Obsługa koncesji 7.2.16. KOS Kartoteka i Obsługa Słowników 7.2.17. NWPOJ Podatek od środków transportu 7.2.18. OPGRU Naliczania opłat za wieczyste użytkowanie 7.2.19. WOGRU Windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntów 7.2.20. SOE Obsługa egzekucji komorniczych 7.2.21. SWR Obsługa Świadczeń Rodzinnych 7.2.22. OFA Obsługa zaliczki alimentacyjnej 7.2.23. ODK Obsługa doręczeń korespondencji 7.2.24. DOEN Obsługa dodatku energetycznego 7.2.25. KSON Kompleksowy System Obsługi Nieczystości 7.2.26 . KAKSON Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości 7.3. Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO: 7.3.1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 7.3.2.aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 7.3.3.optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu, 7.3.4.prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu: opis struktur i obiektów bazy danych, wykaz procedur formularzy, raportów, etc. składających się na oprogramowanie, dokumentacja użytkowa, 7.3.5.świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania Systemu, 7.3.6.konsultacje merytoryczne, 7.3.7.usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji: a) błąd niekrytyczny - usunięcie błędu trwać będzie nie dłużej niż 5 dni roboczych b) błąd krytyczny - usunięcie błędu krytycznego trwać będzie nie dłużej niż 1 dzień roboczy 7.3.8.Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia Umowy prace związane z Programem lub jego pracą w środowisku IT Zamawiającego, określone pulą roboczogodzin w wymiarze 60 słownie: sześćdziesiąt roboczogodzin. 7.3.9.Urząd Miasta otrzymuje w ramach umowy do dyspozycji 2 dni szkoleń na moduły zbliżone tematycznie do siebie, szkolenia będą odbywały się dzień po dniu. 7.4.Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ; 7.5.Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows Server 2008R2. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 11.2.0.4.0 z ważną usługą software update license suport. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku. 7.6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o tym, że realizując usługę asysty dla aplikacji Systemu OTAGO nie narusza praw majątkowych producenta ani firm trzecich treść oświadczenie zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie czasu usunięcia błędów niekrytycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach