Przetargi.pl
Usługa archiwizacyjna: Sporządzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego akt sądowych zgromadzonych w Archiwum Zakładowym Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6070169 , fax. 032 6070593
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6070169, fax. 032 6070593
    REGON: 00032199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa archiwizacyjna: Sporządzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego akt sądowych zgromadzonych w Archiwum Zakładowym Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa archiwizacyjna: Sporządzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego akt sądowych zgromadzonych w Archiwum Zakładowym Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie elektronicznej ewidencji zasobu archiwalnego akt sądowych w ilości szacunkowej 2.500 mb, zgromadzonych w Archiwum Zakładowym Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 zgodnie z przepisami tj. Ustawą z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2006r, Nr 97, poz.673 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 16 września 2002r w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. z 2002r, Nr 167, poz.1375), Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 marca 2004r w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych (Dz. U. z 2004 r, Nr 46, poz.443), Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej z dnia 12 grudnia 2003r (Dz. Urz. MS z 2003r, Nr 5, poz.22). Wymagana ilość sporządzenia 2.500 mb akt jest ilością maksymalną i służy do wyliczenia ceny ofertowej brutto. Ostateczna ilość mb akt, która będzie zrealizowana w wyniku niniejszego postępowania będzie zależna od możliwości finansowych Zamawiającego, jednak ich ilość nie będzie mniejsza niż 60% ilości maksymalnej mb akt. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie spisu akt w formie papierowej oraz w formie elektronicznej za pomocą pliku importowego zgodnego ze wzorem zaczytania paczek ( Załącznik Nr 3 do SIWZ) do programu wprowadzonego do obsługi Archiwum Zakładowego w Sądzie Okręgowym w Katowicach: Archsys firmy KOM-PRO. Postęp w zakresie powyższych prac będzie raportowany w odstępach miesięcznych w formie wydruków oraz poprawnym imporcie przygotowanych paczek w wersji elektronicznej do programu Archsys firmy KOM-PRO. W przypadku braku jakichkolwiek danych na teczkach aktowych lub nieczytelnych zapisów Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia braków - zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji, po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Spis, o którym mowa powyżej powinien zawierać następujące dane: a)liczba porządkowa, b)sygnatura akt, c)oznaczenie powoda i pozwanego oraz rodzaju sprawy, d)daty skrajne (roczne), e)kategoria akt, f)liczba teczek (tomów), g)miejsce przechowywania akt w archiwum zakładowym, h)okres przechowywania akt w archiwum zakładowym z zaznaczeniem tych akt, których okres przechowywania już upłynął. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w siedzibie Zamawiającego tj. w Sądzie Okręgowym w Katowicach przy ul. Francuskiej 38, w godzinach urzędowania Sądu, tj. w poniedziałki od godz.7:30 do godz. 18:00 oraz od wtorku do piątku od godz.7:30 do godz.15:30. Zamawiający dopuszcza - za pisemną zgodą Zamawiającego - możliwość realizacji przedmiotu zamówienia również w innych, niż wskazane, dniach i godzinach, jednak nie dłużej niż do godz. 20:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799951006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.11.2010r. do godz. 12:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w punkcie I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Adm. 0160-13/10. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.11.2010r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP tj: a)eżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach