Przetargi.pl
Usługa: 1) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie, 2) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie.

Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6 845 557 , fax. 022 6 845 135
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
    ul. Koszykowa 78 78
    00-671 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6 845 557, fax. 022 6 845 135
    REGON: 14013034600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: 1) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie, 2) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa: 1) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu osób i sprzętu na ekipowe pobory krwi z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie - zakres zamówienia: 5900 km, 425 godzin postoju, 2) wynajmu samochodu wraz z kierowcą do przewozu krwi i jej składników z podległej Terenowej Stacji WCKiK znajdującej się w Krakowie - zakres zamówienia: 576 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601710007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki dotyczące, posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały prawo jazdy uprawniające do prowadzenia pojazdu, którym będzie świadczona usługa, posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące zamówienie posiadały minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga samochodu do przewozu 6 osób i z konieczną przestrzenią ładunkową 5m3 + kierowca, sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający wymaga przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 26000pln dla pakietu Nr 1 oraz o wartości nie mniejszej niż 2000pln dla pakietu Nr 2. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia i dokumentów, o których mowa w specyfikacji metodą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy zamawiający żąda: Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 26000pln dla pakietu Nr 1 oraz o wartości nie mniejszej niż 2000pln dla pakietu Nr 2. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykazu środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz i informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach