Przetargi.pl
Usług szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych z terenu powiatu pajęczańskiego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. 1-go Maja 13/15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 311 10 56 , fax. 034 311 10 56
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie
    ul. 1-go Maja 13/15 13/15
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 034 311 10 56, fax. 034 311 10 56
    REGON: 59070824200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usług szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych z terenu powiatu pajęczańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej dla osób niepełnosprawnych i usamodzielnianych z terenu powiatu pajęczańskiego skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Usługa szkoleniowa obejmować będzie zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu: a) Obsługi komputera szczegółowy opis wymagań dotyczących szkolenia zawiera załącznik nr 1A do niniejszej siwz. b) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - warsztaty aktywizacyjne - szczegółowy opis wymagań dotyczących szkolenia zawiera załącznik nr 1B do niniejszej siwz. c) Wsparcie aktywizacji zawodowej - szczegółowy opis wymagań dotyczących szkolenia zawiera załącznik nr 1C do niniejszej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia; w tym wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usług szkoleniowych z zakresu obsługi komputera i aktywizacji zawodowej dla Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie lub Ośrodków Pomocy Społecznej z zakresu przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum 100 000 zł. brutto; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2 Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6.1 Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. 6.1.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.11.1 i formie określonej w pkt. 9 SIWZ Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2 niniejszej siwz. 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.1. 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) /Zał. Nr 3 do siwz/ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiającego). W wykazie należy wskazać, co najmniej trzy usługi spełniające wymóg określony w pkt. 5.1. ppkt. 2. /Zał. Nr 5 do siwz/ 6.2 Oferta wspólna. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.2 ppkt 2, musi złożyć osobno każdy wykonawca składający ofertę wspólną; 5) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną pełnomocnik; wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym; 7) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika. 8) Jeżeli oferta wykonawcy występującego wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 6.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.3.2 Dokument, o którym mowa w pkt 6.3.1 , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1 niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3.2 niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach