Przetargi.pl
Usłigi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Partyzantów 31 A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8425674 , fax. 59 8425674
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
    ul. Partyzantów 31 A 31 A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8425674, fax. 59 8425674
    REGON: 00067823900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baltic-gallery.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usłigi nadzoru inwestorskiego przy przebudowie i remoncie budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy i remontu budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce. 2. Bałtycka Galeria Sztuki w Ustce zlokalizowana jest przy ulicy Zaruskiego 1, na działce nr 10/4, w pobliżu portu, promenady i plaży, w obrębie centrum miasta (Stara Osada Rybacka). Obiekt zlokalizowany jest w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków (nr. dec. 150 z dnia 28.08.1957 r. poz. A-1745/180). W wyniku realizacji Projektu, w tym przewidzianych robót budowlanych, obiekt zostanie dostosowany do pełnienia funkcji nowoczesnego centrum sztuki współczesnej - Centrum Aktywności Twórczej. 3. W związku ze specyfiką obiektu konieczne jest wykonywanie całości zamierzenia inwestycyjnego pod stałym nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, a także doświadczenie konserwatorskie w tego rodzaju pracach. 4. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie następujących prac budowlano-montażowych (w tym konserwatorskich) oraz instalacyjnych: 1) prac związanych z rewaloryzacją elewacji, 2) wprowadzenie zmian funkcji budynku: 3) wprowadzenie zmian materiałów wykończeniowych: 4) wprowadzenie zmian z bezpieczeństwem użytkowania obiektu - montaż instalacji przeciwpożarowej, 5) wymiana instalacji elektrycznych, w tym montaż instalacji informatycznej, antywłamaniowej i monitoringu, oraz odgromowej 6) wymiana instalacji sanitarnych. 5. Przedmiot robót budowlanych objętych nadzorem został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze) stanowiącej załączniki nr 7 i 8 do SIWZ, będących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Przebudowa i remont budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki współczesnej Ustce, obejmowało będzie realizację następujących obowiązków: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, projektami budowlanymi, inną dokumentacją stanowiącą załączniki do umowy na roboty budowlane i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) zapoznanie się z całą dokumentację związaną z realizacją robót, w tym dotyczą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego łącznie ze złożoną ofertą, a także przedstawienie wniosków i zastrzeżeń związanych z realizacją umowy o roboty budowlane oraz z zamówieniem dotyczącym nadzoru inwestorskiego; 3) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji projektów współfinansowanych przez UE; 4) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę; 5) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 6) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z umową; 7) całościowego prowadzenia procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego wykonywanych robót budowlanych; 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, odbiorze końcowym i ostatecznym; 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających okrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; 10) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, umową lub pozwoleniem na budowę; 11) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 12) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; 13) udzielanie wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia; 14) udział w naradach roboczych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy; 15) składanie inwestorowi pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową będącą nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez inspektora nadzoru; 16) prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych, tj.: przyjmowanie częściowych faktur rozliczeniowych od Wykonawcy robót, sprawdzenia ich poprawności rzeczowej i weryfikacji ich zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz procedur rozliczeniowych obowiązujących przy rozliczeniach projektów współfinansowanych przez UE, przekazywanie na bieżąco wszystkich dokumentów księgowych oraz zestawczych do odpowiednich służb Zamawiającego lub wyznaczonych przez osób; 17) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa o odpadach oraz ochrony środowiska naturalnego; 18) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; 19) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem, w tym umową lub projektem bądź przepisami BHP; 20) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy; 21) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy; 22) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 23) stwierdzenie i poświadczanie terminu zakończenia robót; 24) bieżące informowanie inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 25) trzy razy w tygodniu wizytowanie i nadzorowanie budowy oraz stawianie się w siedzibie Zamawiającego, a także składanie informacji o stanie zaawansowania robót oraz ewentualnych problemach związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji; 26) udział w przeglądach gwarancyjnych nadzorowanej inwestycji oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres rękojmi Wykonawcy za wady wynosi 72 miesiące od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru nadzorowanych robót); 27) bieżąca współpraca z Menedżerem Kontraktu w zakresie rozliczania nadzorowanych robót budowlanych; 28) inne zadania wynikające z przepisów prawa, w tym prawa budowlanego; 29) wskazanie osoby do koordynowania, która będzie odpowiedzialna za realizację powyższych czynności. 7. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 8. Szacunkowa wartość inwestycji związanej z przebudową i remontem budynku Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Ustce wynosi ok. 3 840 000 PLN netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baltic-gallery.art.pl oraz www.ustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach