Gmina Pyskowice - Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3326000 , fax. 032 3326002
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski
ul. Strzelców Bytomskich 3 3
44-120 Pyskowice, woj. śląskie
tel. 032 3326000, fax. 032 3326002
REGON: 00052362000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pyskowice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie terenu zieleni w Ogródku Jordanowskim przy ul. Strzelców Bytomskich wraz z wykonaniem ogrodzenia od strony ul. Osiedlowej zgodnie z opracowanym projektem II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nasadzenia drzew i krzewów; - drzewa: brzoza brodawkowa szt.3, jarzębina szt. 4, świerk kłujący siny szt.3 - razem 10 szt.- - krzewy: 122 szt. - rośliny okrywowe: 657 szt. 2. Przygotowanie podłoża pod trawnik, wykonanie trawnika siewem dywanowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza : - wykonali w ciągu ostatnich trzech latach co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 50.000,00 zł brutto każda, - prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US. - posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł. - osoba odpowiedzialna za realizację zadania powinna posiadać wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe ogrodnicze, leśne lub rolnicze, lub wykształcenie co najmniej średnie i ukończony kurs z zakresu pielęgnacji zieleni oraz pełnić na bieżąco nadzór nad wykonywanymi w terenie pracami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o profilu działalności zgodnym z niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -zaświadczenie właściwego naczelnika ZUS lub KRUS i US o braku zaległości w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zgoda na odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 wg zał. nr 2 -oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 wg zał. nr 3 -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat i wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, Zamawiający rozumie prace, z których każda o wartości co najmniej 50.000,- zł brutto - zał. nr 4 -polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł. -zaświadczenie, że osoba odpowiedzialna za realizację zadania posiada wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe ogrodnicze, leśne lub rolnicze, lub wykształcenie co najmniej średnie i ukończony kurs z zakresu pielęgnacji zieleni,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pyskowice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsada, pielęgnacja oraz zimowe przechowywanie konstrukcji kwiatowych w latach 2016-2018
Dodano: 2016-03-02 - Obsada i pielęgnacja donic kwiatowych na terenie Miasta Zabrze w latach 2016/2017
Dodano: 2016-01-29 - Obsada, pielęgnacja i zimowe przechowywanie konstrukcji kwiatowych w latach 2015/2016.
Dodano: 2015-05-08 - Obsada roślinami jednorocznymi i wieloletnimi: rond skwerów, wysepek wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej obsady oraz utrzymaniem terenów zieleni urządzonej w Gminie Czechowice-Dziedzice
Dodano: 2014-03-27 - Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice - Dziedzice
Dodano: 2014-02-14 - Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Dodano: 2012-03-02