Przetargi.pl
Urządzenie terenu dla potrzeb SKATEPARKU w Słupcy

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 00052462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie terenu dla potrzeb SKATEPARKU w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje utwardzenie części istniejącego placu na działce nr 295/2 o pow.760m2 położonej u zbiegu ulic Kopernika i Sikorskiego w Słupcy Powyższe polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia wg przedmiaru robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1-wykonanie nawierzchni placu w formie posadzki mineralnej (typu Densit lub równoważnej) na podbudowie betonowej 2-budowa chodnika z zatokami dla ławek 3- nasadzenie zieleni Wszystkie elementy mają być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza przedstawienie w ofercie, a następnie zastosowanie przy realizacji zamówienia innych materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w specyfikacjach technicznych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających jakość tych materiałów. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie oferent. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym(do wglądu w siedz. Zamawiającego), przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót . Główny przedmiot : roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV: 45.23.32.00-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących budowę utwardzonych nawierzchni typu densit lub podobnych posadzek przemysłowych i wartości robót nie mniejszej niż 150 tys. zł , b )Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia/ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź drogowymi, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane ,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 150.000,00PLN b) Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Minimalny okres gwarancji wykonawcy wynosi 24 miesiące. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem Załączone do oferty kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy , nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację zadania .(zał. nr 2 do SIWZ),. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed datą składania ofert, 3) formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (zał nr 1 - oferta wzór do SIWZ), 4) kosztorys ofertowy (pomocniczo), 5) upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach w postaci oryginału lub poświadczonego notarialnie odpisu, 6) informacja o doświadczeniu zawodowym - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat- od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie jako kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia, do kierowania robotami i zaświadczenie o członkostwie właściwej OIIB , 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami i wymaganiami specyfikacji , dokumentacją techniczną oraz warunkami realizacji w terenie i nie wnosi zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slupca pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach