Przetargi.pl
Urządzenie terenów zielonych w Parku Zdrojowym - etap I i II.

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 00053078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie terenów zielonych w Parku Zdrojowym - etap I i II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Urządzenie terenów zielonych w Parku Zdrojowym - etap I i II. 2. Określenie przedmiotu zamówienia;2.1 Zadanie polega na: 2.1.1 Dostawie materiału roślinnego i innych niezbędnych produktów ogrodniczych oraz wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów, bylin i kwiatów na terenie Parku Zdrojowego, w ilości ok 58 szt drzew, ok. 1971 szt krzewów, ok. 4 719 szt bylin i kwiatów. Na powierzchni ok. 2,8 hektarów zostanie posadzona roślinność o łącznej ilości 6 748 sztuk roślin w różnorodnych gatunkach. Materiał roślinny ma być zgodny z normą PN-R-67022 i PN-R-67023 oraz Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich. Drzewa i krzewy konieczne do nasadzenia winny spełniać wymagania w zakresie ilości, rodzajów, gatunków, obwodów, wysokości, sposobu zabezpieczenia, terminów oraz miejsc nasadzenia.2.1.2 Wykonaniu obrzeży ogrodowych (kostka granitowa 9)11 cm) - ok. 575mb,2.1.3 Przygotowaniu gruntu pod nasadzenia (odchwaszczanie, spulchnianie) - ok 1 552m2;2.1.4 Matowaniu powierzchni przeznaczonej pod nasadzenia (tkanina przeciwchwastowa) - ok. 1 552m2;2.1.5 Ściółkowaniu nasadzeń (kora sortowana 0,3 - 0,8 mm) - 1 552m2;2.1.6 Przygotowaniu gruntu pod trawnik (odchwaszczanie, spulchnianie, utwardzanie, wyrównanie) - ok. 1 239m2;2.1.7 Wysiewie trawnika - ok. 1239m2;2.1.8 Zapalikowaniu soliterów - (drzewa muszą być zapalikowane) ;2.1.9 Podlewanie i pielęgnacja w fazie adaptacyjnej posadzonych roślin ;2.1.10 Uzupełnienia roślin. Wykonawca zapewnia wymianę materiału roślinnego, który nie przyjmie się podczas sadzenia;2.2 Zakres robót należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentacje pt. Zagospodarowanie parku zdrojowego w Piwnicznej Zdroju, sporządzoną przez Pracownia Architektury Krajobrazu MÓJ DOBRY PROJEKT. ;2.3 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia, a w szczególności dokumentacją projektową , produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.2.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram dostaw przed podpisaniem umowy zawierający dodatkowo szczegółowy opis organizacji czasu pracy. 3. Nazwy ) kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień 77300000-3 usługi ogrodnicze 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych,77211600-8 sadzenie drzew,03120000-8 Produkty ogrodnicze i szkółkarskie,03121100-6 żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki, rozsady
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00)100); 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium - Urządzenie terenów zielonych w Parku Zdrojowym - etap I i II. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) w terminie do 09.04.2014 r. Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta)poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl baner BIP

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach