Gmina Szepietowo ogłasza przetarg
- Adres: 18210 Szepietowo, ul. Główna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 47-60-132, 47-60-133 , fax. 86 47-60-110
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szepietowo
ul. Główna 6
18210 Szepietowo, woj. podlaskie
tel. 86 47-60-132, 47-60-133, fax. 86 47-60-110
REGON: 45067023200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szepietowo.pl; http://szepietowo.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie targowiska miejskiego w Szepietowie "Mój Rynek" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Urządzenie targowiska miejskiego w Szepietowie "Mój Rynek". Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 p.z.p.: a) CZĘŚĆ I - Plac główny targowiska, b) CZĘŚĆ II - Droga dojazdowa, parkingi: utwardzenie, oświetlenie, odwodnienie + rekultywacja terenu. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 p.z.p., tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, bądź wszystkie 2 części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 lit. a oraz w ust. 2 lit. a. (Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ) oraz składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 lit. a oraz w ust. 2 lit. a. (Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną