Przetargi.pl
Urządzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowościach Cienin Zaborny, Gółkowo i Wierzbocice, gm. Słupca

Gmina Słupca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2743676 , fax. 63 2743676
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupca
    ul. Sienkiewicza 16 16
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2743676, fax. 63 2743676
    REGON: 31101942100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowościach Cienin Zaborny, Gółkowo i Wierzbocice, gm. Słupca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I: Plac zabaw w Cieninie Zabornym. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe urządzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Cienin Zaborny. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany - załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ. 2) Część II: Plac zabaw w Gółkowie. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe urządzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Gółkowo. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany - załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Część III: Plac zabaw w Wierzbocicach. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe urządzenie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Wierzbocice. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: projekt budowlany - załącznik nr 14 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 15 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wynosi: Część I - 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Część II - 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Część III - 36 miesięcy i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 3. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi: Część I - 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego, Część II - 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego, Część III - 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 4. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako niezobowiązujące propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych, ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: - winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, - winny być kompatybilne z pozostałymi urządzenia, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne materiały, elementy, urządzenia itp. należy wykazać w kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający dla żadnej z części zamówienia nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach