Przetargi.pl
Urządzenie miejsca rekreacji w centrum miejscowości Biała Góra, gmina Sztum

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406303 , fax. 55 6406300
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406303, fax. 55 6406300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie miejsca rekreacji w centrum miejscowości Biała Góra, gmina Sztum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na urządzeniu terenu rekreacji dla dzieci, młodzieży i dorosłych w miejscowości Biała Góra, gmina Sztum. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 2.1. Wykonanie chodników z kostki betonowej 10x20 koloru żółtego gr. 6cm, 2.2. Wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku płukanego oraz nawierzchni pod urządzenia fitness z kruszywa łamanego, 2.3. Przeniesienie bujaków istniejących wraz z ich naprawą, 2.4. Dostawę wraz z montażem elementów placu zabaw, elementów siłowni zewnętrznej fitness, elementów małej architektury oraz tablicy informacyjnej, 2.5. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw, 2.6. Wykonanie trawników oraz obsadzenie bluszczem pospolitym. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi załącznik do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowane przez BPD Biuro Projektów Drogowych Patryk Schultz z Grudziądza, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał, stanowiące załącznik do SIWZ. 4. Z uwagi na fakt, iż istnieje możliwość otrzymania dofinansowania zadania ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, strony oświadczają, że są świadome, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego określonego w §3 ust. 2 projektu umowy Zamawiający utraci dofinansowanie i powstanie w związku z tym szkoda. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę Zamawiającego w postaci utraty lub zmniejszenia dofinansowania z powodu opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy bez względu na przyczynę tego opóźnienia. 5. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę. 6. Materiały, o których mowa w pkt. 5 powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 883) oraz wymaganiom określonym w STWiORB. 7. Zamawiający wymaga, aby zastosowane do budowy materiały posiadały aktualne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, świadectwa jakości, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 8. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych, co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 9. Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia zabawowe określają rodzaj i funkcjonalność urządzeń, jakie mają być zamontowane na placu zabaw. Dopuszczalne jest zastosowanie tego samego rodzaju urządzeń o podobnej funkcjonalności i wymiarach przy zastosowaniu stref bezpieczeństwa od konkretnych, planowanych do montażu urządzeń zabawowych. 10. Wszystkie urządzenia stosowane na placu zabaw powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176. 11. Wniosek o użycie urządzenia lub materiału równoważnego Wykonawca jest zobowiązany złożyć przed wbudowaniem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na jego zastosowanie. Wniosek musi zawierać parametry proponowanego materiału lub urządzenia umożliwiające ocenę czy jest to element równoważny pod względem jakości do pierwotnie przyjętego do realizacji zadania oraz musi zawierać pozytywną opinię inspektora nadzoru. 12. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru) Wykonawca w ciągu trzech dni obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 13. Gruz budowlany oraz inne materiały pochodzące z rozbiórek lub demontażu pozostają do dyspozycji Wykonawcy i powinny zostać usunięte i wywiezione na koszt Wykonawcy na składowisko miejskie lub wykorzystane w sposób, który nie będzie zagrażać środowisku naturalnemu. 14. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 1.600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset zł) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach