Przetargi.pl
Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia publicznego pn. Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie oznakowania poziomego - stałego (przejść, linii segregacyjnych, itp.); 2) wykonanie oznakowania poziomego jezdni masami termoplastycznymi, grubość warstwy 3-4 mm - linie na skrzyżowaniach i przejściach; 3) demontaż i ponowny montaż elementów progów zwalniających 900x500x50 wraz z utylizacją elementów uszkodzonych (z wykorzystaniem elementów/segmentów progu zdemontowanego i zamontowaniem nowych śrub/wkrętów mocujących segment progu do nawierzchni); 4) demontaż uszkodzonych słupków wraz z utylizacją elementów nienadających się do ponownej zabudowy; 5) demontaż uszkodzonych znaków drogowych, tabliczek, drogowskazów wraz z utylizacją elementów nie nadających się do ponownej zabudowy; 6) wykonanie tabliczek niestandardowych z uchwytem do zamocowania na słupku (np. zakaz wyprowadzania psów); 7) zakup i montaż słupka z rur stalowych ? 70mm; 8) zakup i montaż słupka z rur stalowych ? 70mm pokrytego folią odblaskową typu I lub II; 9) zakup i montaż znaku drogowego okrągłego z uchwytami do zamocowania na słupku; 10) zakup i montaż znaku drogowego trójkątnego z uchwytami do zamocowania na słupku; 11) zakup i montaż znaku o pow. do 0,3m? z uchwytami do zamocowania na słupku; 12) zakup i montaż znaku o pow. powyżej 0,3m? z uchwytami do zamocowania na słupku; 13) malowanie barierek rurowych farbą olejną; 14) montaż tabliczki dwustronnej z nazwą ulicy z mocowaniem w technologii dostosowanej do wymogów Zamawiającego; 15) prostowanie istniejącego słupka wraz z dokręceniem uchwytu znaku; 16) umycie znaków drogowych pionowych, tabliczek z nazwami ulic, słupków, barierek oczyszczenie z naklejek i farb typu spray; 17) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu wraz z ich osadzeniem w podłożu (fundament); 18) zakup urządzeń bezpieczeństwa ruchu takich jak: słupki, barierki, pachołki, itp. wg wskazań Zamawiającego. 3. Zakres prac: 1) na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Prace będą wykonywane do czasu wyczerpania środków finansowych w wysokości 50.000,00 zł, w tym w 2014r. 40.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie wykonywania robót do wykonywania wszelkich prac w godzinach i w sposób nie kolidujący z ruchem samochodowym oraz pieszym. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru oznakowania pionowego i poziomego dróg/ulic na terenie miasta oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach