Przetargi.pl
Urządzanie placów zabaw w miejscowościach: Jasień, Mokrzyska, Szczepanów, Wokowice

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzanie placów zabaw w miejscowościach: Jasień, Mokrzyska, Szczepanów, Wokowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest urządzanie placów zabaw, poprzez: dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem ogrodzenia w miejscowościach: Jasień, Mokrzyska, Szczepanów, Wokowice - każdy plac zabaw zgodnie z następującą specyfikacją: I. Urządzenie na sprężynie -Konik- Wymiary: 1,0 x 0,30 m Opis: konstrukcja ze sklejki wodoodpornej gr. 20 mm laminowanej kolorowym tworzywem. Elementy trwale związane z betonowym bloczkiem za pomocą stalowej sprężyny malowanej proszkowo. II. Urządzenie na sprężynie dla najmłodszych -Słoń- Wymiary: 0,70 x 0,50m Opis: konstrukcja ze sklejki wodoodpornej gr. 20 mm laminowanej kolorowym tworzywem. Elementy trwale związane z betonowym bloczkiem za pomocą stalowej sprężyny malowanej proszkowo. III. Huśtawka metalowa podwójna. Wymiary: 3,50x1,60x 2 m Opis: konstrukcja huśtawki wykonana z rur stalowych, zawiesia wykonane z łańcucha cynkowanego ogniowo, siedziska gumowe. Całość konstrukcji ocynkowana i pomalowana proszkowo lakierem akrylowym. IV. Zestaw: zjeżdżalnia z wejściem drabinkowym oraz przeplotnia drewniana. Wymiary: zjeżdżalnia z wejściem drabinkowym 4x1m, przeplotnia 2x2m Opis: zestaw zjeżdżalnia z wejściem drabinkowym wykonana z drewna 4 warstwowo klejonego osadzona na kotwach stalowych, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej grubości 2mm. Przeplotnia z bali o średnicy 12 cm wykonana z drewna 4 warstwowo klejonego, całość osadzona na kotwach stalowych- wypełnienie wałkami średnicy 6 cm. V. Pomost wiszący z 2 trapami. Wymiary: 6x1,0x1.6 Opis: konstrukcja z bali drewnianych 4 warstwowo klejonych o średnicy 12 cm, całość osadzona na kotwach stalowych, pomost ruchomy. VI. Tablica do rysowania podwójna. Wymiary: 1,20x 1,30m Opis: konstrukcja składa się z dwóch tablic wykonanych ze sklejki wodoodpornej ustawionych pod kątem zamocowanych na balach średnicy 10cm z drewna 4 warstwowo klejonego umocowanych na kotwach stalowych. VII. Huśtawka ważka. Wymiary: 3,0 x 0,80 m Opis: konstrukcja z belki drewnianej 4 warstwowo klejonego o średnicy 14 cm umocowana na stalowej podstawie. VIII. Ławka z rur z oparciem. Wymiary: 1,80x0,50x0,70 Opis: konstrukcja ławki z 2 calowej rury, malowana proszkowo, siedzisko i oparcie z krawędziaków. IX. Kosz na śmieci z półwałków. Wymiary: 1,0x0,5 m Uwaga: Tolerancja wymiarów do 10% X. Ogrodzenie z siatki ocynk 4 mm wysokość 1m, na słupkach metalowych obetonowanych 62 mb wraz z furtką z siatki w ramach stalowych o wym. 1,0 x 1,0m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 365000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 2.400,00 PLN ( słownie złotych : dwa tysiące czterysta 00/100 PLN ), zgodnie z art 45 upzp oraz pkt. 8 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a) być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny oraz personel, wystarczające do wykonania zamówienia, c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, d) dysponować odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację zamówienia, e) wykonywać w okresie ostatnich trzech lat terminowo i dobrze podobne zlecenia o wartości 90 tys.zł w wybranym roku, f) wpłacenie wadium, g) akceptować projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 nin. Specyfikacji, h) spełniać warunki SIWZ, i) złożenie oferty. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) wykaz zrealizowanych podobnych zamówień (urządzanie placów zabaw) w 2006,2007,2008 r. z podaniem ich wartości i adresów odbiorców wym. usług - (za minimum przyjmuje się wykonanie zlecenia o wartości 90 tys.zł w wybranym roku), 4) posiadać aktualne na dzień złożenia oferty certyfikaty na montowane urządzenia zabawowe, 5) oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiącej zał. Nr 6 do niniejszej specyfikacji, 6) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak we wzorze oferty zał. Nr 7 SIWZ 7) wypełniony na podstawie opisu zamówienia formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ, 8) dowód wpłacenia wadium, 9) polisę ubezpieczeniową ( w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej), 10) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 11) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ, 12) oświadczenie uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ, 13) oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 6 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 14) Informacja o podwykonawcach załącznik Nr 9 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną