Gmina Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, pl. Staszica
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
pl. Staszica 9
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
REGON: 29101004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Uruchomienie ujęcia wody Smyków/Niwy” w ramach zadania budżetowego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Daleszyce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie ujęcia wody Smyków/Niwy. Stan istniejący: Ujęcie i Stacja Uzdatniania Wody zlokalizowane są na terenie działek nr 3/1, 4/3, 4/4, 4/6, 4/7 obręb Smyków o ogólnej powierzchni 0,32 ha stanowiącej własność Gminy Daleszyce. Teren działki ogrodzony jest płotem wykonanym z siatki metalowej ocynkowanej mocowanej na słupkach. Urządzenia technologiczne SUW zostały zamontowane w budynku. Na terenie należącym do stacji, w pobliżu budynku usytuowane są trzy studnie głębinowe nr 1, nr 2 i nr 3 stanowiące ujęcie wody podziemnej, zbiornik magazynowy wody oraz odpływowy odstojnik wód popłucznych i zbiornik bezodpływowy na ścieki komunalne. Zamówienie współfinansowane dla operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Dodatkowo wszelkie wykonane prace projektowe i wykonawcze muszą być zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej oraz regulaminem konkursu, a także obowiązującymi przepisami i Normami. Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac: Projektuje się wykonanie następującego zakresu prac: 1. Ujęcie: - demontaż armatury w studni nr 3, - wymiana pompy w studni nr 3, - przedłużenie rur studziennych w studni nr 3, - częściowy demontaż i zasypanie istniejącej obudowy, wykonanie fundamentu pod obudowę typu Lange, - montaż obudowy typu Lange z kompletnym wyposażeniem, - wymiana kabli od budynku SUW do studni nr 3. 2. Sieci wodociągowe: - zabudowa nowego rurociągu wody czystej od budynku SUW do istniejącej sieci wodociągowej na kierunek Wójtostwo – Danków, - monitoring sieci wodociągowej kompatybilny z istniejącym monitoringiem wykonanym przez firmę ZŁOTE RUNO. Ujęcie wody opomiarowane rejestratorem danych GSM mierzącym parametry przepływu i ciśnienia. System powinien posiadać czujnik temperatury i wody oraz wbudowany przetwornik ciśnienia. System winien posiadać detektor ruchu rejestratora. Punkty pomiarowe wody należy wyposażyć w wodomierze z impulsatorem wraz z nakładką do komunikacji z rejestratorem danych. Konfiguracja stanowiska dyspozytorskiego do obsługi sytemu PMAC PLUS. Program winien obsługiwać monitoring wody, kanalizacji oraz posiadać dynamiczną regulację ciśnienia na sieci. Program powinien obliczać dane średniodobowe, maksymalne i minimalne. System po zakupie przejdzie na własność Zamawiającego, w związku z powyższym nie wystąpią dodatkowe opłaty za jego utrzymanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej). Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a do SIWZ). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną