Przetargi.pl
Uruchomienie i świadczenie usługi łącza symetrycznego w Centrum Aktywizacji Zawodowej CAZ oraz usługi dostępu do sieci Internet w czterech Lokalnych Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych LPIK dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. 1 Maja 105
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 25 17 300 , fax. 041 25 17 306
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 105 105
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 25 17 300, fax. 041 25 17 306
    REGON: 29114178100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa administracja zespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie i świadczenie usługi łącza symetrycznego w Centrum Aktywizacji Zawodowej CAZ oraz usługi dostępu do sieci Internet w czterech Lokalnych Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych LPIK dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uruchomienie i świadczenie usługi łącza symetrycznego w Centrum Aktywizacji Zawodowej CAZ oraz usługi dostępu do sieci Internet w czterech Lokalnych Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych LPIK dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej, znak postępowania DO-271-5-MW/09
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723180007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:podpisany i wypełniony formularz Oferta, zał. nr 1;podpisany i wypełniony formularz Oświadczenie, zał. nr 2, podpisany i wypełniony formularz Oświadczenie, zał. nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzające prawo do oferowania łącza internetowego w zakresie przedstawionym w ofercie np.: Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej albo oferty wspólnej wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prędkość łącza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.skarzysko.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach