Przetargi.pl
Uregulowanie stosunków wodnych w zlewni rowu melioracyjnego W-15 na terenie Gminy Wronki

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64510 Wronki, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 545 300 , fax. 672 545 328
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5
    64510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 672 545 300, fax. 672 545 328
    REGON: 52696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uregulowanie stosunków wodnych w zlewni rowu melioracyjnego W-15 na terenie Gminy Wronki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest realizacja zadania nr 4, polegającego na wykonaniu dodatkowego zarurowania rowu W-15 w km 0+444 – 1+102 na działkach ewidencyjnych nr: 1730; 1731; 1734; 1735; 1745; 1728; 862; 850/1; 848, 842. Przedmiotowe zadanie polega na przebudowie urządzenia melioracji wodnych szczegółowych - rowu W-15 poprzez jego dodatkowe zarurowanie (by-pass). Planuje się dodatkowe zarurowanie rowu W-15 z rur żelbetowych O800; O1200; O1400. Przy czym odcinek zarurowania zlokalizowany w drodze powiatowej – ul. Mickiewicza oraz częściowo na terenie należącym do Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska na odcinku o łącznej długości ok. 560 m, należy wykonać metodą mikrotunelingu. Na pozostałym odcinku tj. na długości ok. 150 m, zarurowany odcinek rowu należy wykonać metodą wykopu otwartego.Zadanie inwestycyjne posiada komplet uzgodnień i zezwoleń wymaganych przepisami prawa. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w kosztorysach ofertowych, projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, projekcie konstrukcyjnym, opinii geotechnicznej, operacie wodnoprawnym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja realizowana jest na podstawie zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na okres trwania realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zakresu zadania na odcinku należącym do Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska tj. na odc. ok. 419 m (komora S6- wlot) do dnia 30.04.2018 r. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zakresu zadania na odcinku ok. 233 m (komory S3 – S6) w okresie 5 tygodni uwzględniających przerwę technologiczną zakładów: Amica S.A. oraz SEMP SP. Z O.O. (28.07-15.08.2018r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł Szczegółowe informacje wskazane zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 2.kosztorysy ofertowe - sporządzone w oparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego, stanowiące załączniki nr 8a, 8b oraz 8c do SIWZ. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą uproszczoną w oparciu o kosztorysy ofertowe Zamawiającego – zgodne w zakresie przedmiotu robót. W kosztorysach ofertowych Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysów ofertowych załączonych do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysach ofertowych należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą zawierać zestawienia ilościowo – wartościowe robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz zastosowane narzuty: koszty pośrednie i zysk. 3.pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4.dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach