Przetargi.pl
Uregulowanie gospodarki opadowej na terenie Gminy Milanówek. Przebudowa zlewni rowu R-4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w Milanówku w zakresie zadań: - zadanie nr 1 pn.: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Książenickiej, Nowowiejskiej, Łącznej, Wysockiego, Staszica, Wysokiej, Dembowskiej w Milanówku - zadanie nr 2 pn.: Przebudowa drogi polegająca na rozbudowie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 719 (km 32+607÷32+757)

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uregulowanie gospodarki opadowej na terenie Gminy Milanówek. Przebudowa zlewni rowu R-4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w Milanówku w zakresie zadań: - zadanie nr 1 pn.: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Książenickiej, Nowowiejskiej, Łącznej, Wysockiego, Staszica, Wysokiej, Dembowskiej w Milanówku - zadanie nr 2 pn.: Przebudowa drogi polegająca na rozbudowie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 719 (km 32+607÷32+757)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na uregulowaniu gospodarki opadowej na terenie Gminy Milanówek w zakresie przebudowy zlewni rowu R-4 na kanalizację deszczową z retencją wód przed odpływem do rzeki Rokitnicy Starej w Milanówku w zakresie zadań: zadanie nr 1 pn.: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Książenickiej, Nowowiejskiej, Łącznej, Wysockiego, Staszica, Wysokiej, Dembowskiej w Milanówku. Przedmiot zamówienia, w zakresie zadania 1, został podzielony na następujące etapy: - etap 1 Ujściowy odcinek rowu R-4 (ul. Kasztanowa) – Przebudowa rowu wraz z wykonaniem zbiornika retencyjnego oraz pompownią wód deszczowych. W okolicy ul. Kasztanowej na trasie istniejącego rowu R-4 zaprojektowano przepompownię wód deszczowych, zbiornik retencyjny oraz odmulenie i umocnienie płytami ażurowymi rowu R-4 do ul. Królewskiej w Milanówku. - etap 2 Ul. Dembowskiej – kanalizacja deszczowa DN800 z rur GRP. W ul. Dembowskiej zaprojektowano kolektor DN800mm. Wylot kanalizacji deszczowej został zaprojektowany w odrębnym opracowaniu pt.: „Modernizacja kanalizacji deszczowej z przebudową gazociągu w ul. Królewskiej” dla którego pozwolenie wydał Wojewoda. - etap 3 Ul. Wysoka, ul. Staszica – przebudowa rowu przydrożnego i budowa kanalizacji deszczowej DN315 mm. - etap 4 Ul. Wysockiego – Budowa studni rozprężnej. W ul. Wysockiego na istniejącym rurociągu DN600mm dla odpływu wód deszczowych została zaprojektowana studnia rozprężna średnicy DN1200mm. - etap 5 Ul. Łączna, ul. Nowowiejska, ul. Książenicka - Budowa kanalizacji deszczowej DN300-500 oraz pompowni wód deszczowych. zadanie nr 2 pn.: Przebudowa drogi polegająca na rozbudowie istniejącej kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 719 (km 32+607÷32+757). 2) Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) „Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze robót zwanych łącznie ,,Dokumentacją techniczną’’, stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ, b) ,,Opisie Przedmiotu Zamówienia’’ stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 13.07.2018 roku, do godz. 10.15 wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł 2. ZASADY WNOSZENIA, ZWROTU I ZATRZYMANIA WADIUM 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu: - płatne przelewem na konto: Gminy Milanówek w: Banku PKO BP, - nr rachunku: 06 1020 1026 0000 1202 0263 4954, - tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania. - za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 2) Zasady wnoszenia wadium w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku zabezpieczenia oferty wadium wniesionym w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji zapłaty wadium Zamawiający wymaga aby, oprócz informacji z ust. 2 pkt 5 lit. a-f , w treści gwarancji znalazły się wszystkie podmioty działające wspólnie, co w przypadku podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia związanych umową konsorcjum oznacza konieczność wymienienia ich wszystkich w treści gwarancji, - w przypadku zabezpieczenia oferty wadium wpłacanym w pieniądzu w formie przelewu wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są zapisać w jego tytule, iż jest ono wpłacane w celu zabezpieczenia oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Do oferty należy załączyć: a) kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na który ma być dokonany zwrot wadium lub b) oryginał dokumentu określonego w lit. b-e i jego kopię potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”; c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib z zastrzeżeniem ust. 2 ppkt 2 tiret pierwsze SIWZ, b) znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczy, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp. f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6) Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 Pzp. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a – 5 Pzp. 9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a Pzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć do oferty stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 1) Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U z 2017r. poz.570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał nazwy firm Podwykonawców, zgodnie z art. 36 b ust. 1 Pzp. 4. Zamawiający nie stawia żądania określonego w art. 25 a ust. 5 Pzp, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach