Przetargi.pl
Uprzątnięcie wiatrołomów w Zabytkowym Kompleksie Pałacowo- Parkowym w Białaczowie gmina Białaczów, powiat opoczyński

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uprzątnięcie wiatrołomów w Zabytkowym Kompleksie Pałacowo- Parkowym w Białaczowie gmina Białaczów, powiat opoczyński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Uprzątnięcie wiatrołomów powalonych drzew i krzewów wraz z karpami oraz uzupełnienie ziemią wyrw po karpach i wyrównanie terenu oraz usunięcie uszkodzonych wskazanych do usunięcia w dokumentacji dendrologicznej zatwierdzonej przez konserwatora zabytków drzew oraz frezowanie pozostałych po ścięciu karp na działkach 101/2732/2, 1840, 1842, 1843, 1844, 1845,1838, 1846, 1839/6, 1841,1836, 1835/8 o ogólnej powierzchni 22,08 ha. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 2.1Ścinaniu drzew i frezowaniu pozostałych po ścięciu karp - szt. 1489. 2.2Usunięciu powalonych drzew i krzewów - szt. 667. 2.3Uprzątnięciu gałęzi, konarów powalonych i ściętych drzew. 2.4Usunięciu karp powalonych drzew i krzewów- 667 szt. 2.5Utylizacji drobnych gałęzi i odpadów drzewnych poprzez ich zrębkowanie. Odpady te będą stanowiły własność Wykonawcy. 2.6Utylizacji karp pozostałych po powalonych drzewach i krzewach. Karpy te będą stanowiły własność Wykonawcy. Zrębkowane karpiny wraz z ziemią mogą być wykorzystane do uzupełnienia wyrw po usuniętych karpinach. 2.7Przetransportowaniu pozyskanych pni drzew i konarów do miejsca ich składowania wskazanego przez Zamawiającego na terenie DPS. 2.8Manipulacji i składowaniu grubizny i dłużyzny z podziałem na drewno opałowe i użytkowe. Drewno opałowe składowane winno być z podziałem na iglaste i liściaste. Drewno użytkowe według gatunku; dąb, lipa, brzoza, klon, jawor, jesion i pozostałe. 2.9Oczyszczeniu terenu z pozostałości po ścince. 2.10Uzupełnieniu wyrw po karpach 667 szt. ziemią i zrębkowanymi karpinami oraz wyrównanie powierzchni. 2.11Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy , wymogów zawartych w decyzji Konserwatora Zabytów z dnia 25.07.2011 nr 223/2011, zaleceń Konserwatora Zabytków zawartych w piśmie WUOZ-PT.5146.9.2012.AWS, postanowienia z dnia 10.07.2012 roku zatwierdzającego dokumentacje Inwentaryzacja dendrologiczna oraz projekt gospodarki drzewostanem zabytkowego parku w Białaczowie sporządzoną przez Werbena Art. Sp. Z o.o., zespół autorski R Zawadzka, J Krzemińska,I Szadkowska, maj/czerwiec 2012r., postanowienia Konserwatora Zabytków z dnia 31.07.2012roku dotyczącego sprostowania do postanowienia Nr WUOZ.PT.5146.99.2012.AWS oraz stosowania przepisów dotyczących prowadzenia prac w obiektach zabytkowych tj. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U.2011.165.987). 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 9 do SIWZ Inwentaryzacja Dendrologiczna oraz Projekt Gospodarki Drzewostanem Zabytkowego Parku w Białaczowie. 4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach