Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3-go Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
REGON: 55066786000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uprzątnięcie terenu po pożarze tymczasowego budynku szkoły podstawowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z usługą odebrania, wywozu oraz przekazania do zagospodarowania odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Uprzątnięcie terenu po pożarze tymczasowego budynku szkoły podstawowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z usługą odebrania, wywozu oraz przekazania do zagospodarowania odpadów. 2.Budynek był położony na działkach nr 3080 i 3083 przy ul. Partyzantów. Łączna powierzchnia działek wynosi 5530 m2. Obiekt składał się z jednej kondygnacji i był częściowo podpiwniczony. Kubatura budynku wynosiła - 4228m3, powierzchnia użytkowa - 1166 m2, a powierzchnia zabudowy - 968,7 m2. (Plan sytuacyjny stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Dane techniczne charakteryzujące obiekt: - ławy i ściany fundamentowe zostały wykonane z betonu żwirowego i cegły; - ściany zewnętrzne wykonano częściowo z cegły pojedynczej, częściowo z elementów prefabrykowanych składających się z konstrukcji drewnianej, wypełnionej wełną mineralną, obłożoną od zewnątrz płytami azbestowo-cementowymi, a od wewnątrz płytami gipsowo-kartonowymi; - ściany wewnętrzne wykonano z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu drewnianym, wypełnionych wełną mineralną; - stropy zostały wykonane na konstrukcji drewnianej z płyt drewnopochodnych; - dach wykonano z drewnianych kratownic, płyty paździerzowej i pokryto papa asfaltową; - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonano z blachy ocynkowanej. Budynek posiadał drewnianą stolarkę i został wyposażony w instalacje: - wodno-kanalizacyjną; - centralnego ogrzewania, zasilaną z sieci miejskiej; - elektryczną; - odgromową. Z uwagi na tymczasowy charakter obiektu oraz ze względów bezpieczeństwa, budynek szkoły został wycofany z użytkowania i zabrano z niego wyposażenie. 4. W dniu 21.02.2020 roku doszło do pożaru obiektu. Konstrukcja budynku oraz właściwości materiałów, z których był zbudowany spowodowały, iż pomimo sprawnie prowadzonej akcji gaśniczej obiekt doszczętnie spłonął. (Dokumentacja zdjęciowa stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 5.W związku z powyższym do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zabezpieczenie i zapewnienie należytej ochrony terenu wykonywania prac; 2) uprzątnięcie i usunięcie z terenu wszelkich spalonych elementów budynku oraz pozostałości po materiałach gaśniczych, pyłów, sadzy i innych odpadów; 3) załadunek na środki transportu i wywiezienie wszystkich odpadów z terenu wykonywania przedmiotu umowy; 4) przekazanie wszystkich odpadów podmiotowi uprawnionemu do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Szacowana liczba ton odpadów do uprzątnięcia i usunięcia oraz przekazania do zagospodarowania: 400 ton. Zamawiający zastrzega, iż rzeczywista liczba ton odpadów może ulec zmianie, a Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi zgodnie z umową, według ceny jednostkowej zadeklarowanej w ofercie. 7. Szczegółowy zakres obowiązków i praw Wykonawcy określa wzór umowy. 8. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, w celu prawidłowego przygotowania oferty oraz wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-10-19 do godz. 12:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca będzie posiadał: 1) Aktualne zezwolenie/a na zbieranie i transport odpadów – w tym odpadów o kodach: 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 02 01 Drewno 17 03 80 Odpadowa papa 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 - wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.); 2) Aktualne zezwolenie/a na zbieranie i transport odpadów o kodzie 17 06 05* Materiały budowlane zawierające azbest wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) lub poświadczona za godność oryginałem kopia umowy zawartej z podmiotem uprawnionym do zbierania i transportu tych odpadów, 3) Aktualne zezwolenie/a na przyjęcie przez Wykonawcę odpadów objętych przedmiotem zamówienia lub poświadczona za godność oryginałem kopia/e umowy zawartej z podmiotem uprawnionym do przyjęcia odpadów objętych przedmiotem zamówienia, 4) Aktualny wpis do prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa rejestru podmiotów, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach (BDO);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Poświadczona za godność oryginałem kopia umowy zawartej z podmiotem uprawnionym do przyjęcia odpadów objętych przedmiotem zamówienia (dotyczy sytuacji gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia na przyjęcie odpadów/części odpadów objętych przedmiotem zamówienia) 2) Poświadczona za godność oryginałem kopia umowy zawartej z podmiotem uprawnionym do zbierania i transportu odpadów o kodzie 17 06 05* Materiały budowlane zawierające azbest (dotyczy sytuacji gdy Wykonawca nie posiada zezwolenia na zbieranie i transport materiałów budowlanych zawierających azbest). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 5) Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnienie, obsługa, odbiór i zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców Miasta Podkowa Leśna do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
Dodano: 2024-07-08 - Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów zielonych z obiektów administrowanych przez Mareckie Inwestycje Miejskie
Dodano: 2024-06-19 - ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOSCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z PUNKTÓW ODBIORÓW NA TERENIE AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2024-05-10 - 11/2024
Dodano: 2024-04-05 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-03-25 - Wywóz odpadów komunalnych z Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o. o. w Zagórzu oraz odpadów wielkogabarytowych
Dodano: 2024-03-04 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-03-04 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych oraz odpadów pokonsumpcyjnych z obiektów chodzących w skład Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2024-02-20 - Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta Siedlce oraz zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-08 - ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Dodano: 2024-02-05