Przetargi.pl
Uporządkowanie terenów po zakładach lniarskich w Pakości - budowa drogi kategorii gminnej

Gmina Pakość ogłasza przetarg

  • Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
    ul. Rynek 4 4
    88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
    REGON: 09235078300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie terenów po zakładach lniarskich w Pakości - budowa drogi kategorii gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn.: Uporządkowanie terenów po zakładach lniarskich w Pakości- budowa drogi kategorii gminnej KOD CPV 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu 45231300-8 - roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków Opis projektu: 2. Przedmiot inwestycji Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne ma polegać na uporządkowaniu terenów po byłych zakładach lniarskich i swym zakresem obejmować wykonanie drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem na terenach poprzemysłowych. Dla zadania zostały wydane przez Starostę Inowrocławskiego: decyzja 1/2012 z dnia 5 lipca 2012r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz decyzja z 23 kwietnia 2012r. pozwolenie wodnoprawne na zrzut wód opadowych do rowu melioracyjnego (zmieniona decyzją z dnia 28 maja 2012r.). 3. Istniejący stan zagospodarowania terenu W stanie istniejącym na terenie objętym opracowaniem występują budynki, drogi oraz urządzenia po byłych zakładach lniarskich Linum w Pakości. Istniejące drogi posiadają zróżnicowane nawierzchnie. Odcinki oznaczone na potrzeby projektu symbolami A-B (fragment ulicy Topolowej w Pakości) oraz C-D posiadają nawierzchnię bitumiczną. Odcinek E-F posiada w początkowym jego przebiegu nawierzchnię bitumiczną, dalej nawierzchnię z trylinki betonowej oraz betonową, ponadto wzdłuż budynków wykonano plac z kostki betonowej. Odcinek G-H posiada nawierzchnię bitumiczną, z trylinki betonowej oraz betonową. Na odcinku I-J wykonano nawierzchnię bitumiczną. W obrębie dróg występują elementy sieci energetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Kanalizacja sanitarna przebiega do oczyszczalni ścieków, natomiast kanalizacja deszczowa kierowana jest do rowu zlokalizowanego na działce nr 2_29, brak jest jednak inwentaryzacji tej kanalizacji, wobec czego nie jest znany jej dokładny przebieg. 4. Zakres robót Zakres robót obejmuje część drogową, instalacyjną i oświetleniową. 5. Część drogowa Stan projektowany Projekt przebudowy dróg opracowano przy następujących założeniach: - kategoria ruchu KR2 - szerokość jezdni 6÷10,2 m, - szerokość chodników 2m - w zależności od warunków terenowych wykonanie zatok postojowych szer. 2,5m do parkowania równoległego oraz 5m do parkowania prostopadle do osi jezdni. - zachowanie dostępności dojazdu do wszystkich bram i zjazdów - powiązanie wysokościowe projektowanych dróg z istniejącymi bramami, wejściami i zjazdami - zapewnieniu prawidłowego odwodnienia nawierzchni dróg. Roboty rozbiórkowe: Roboty rozbiórkowe obejmują: - rozbiórkę istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów, placów i chodników - rozbiórkę obramować jezdni, zjazdów, placów i chodników - częściową rozbiórkę ścian betonowych komory nieczynnego zbiornika gazu na wysokości około 0,5m oraz resztek instalacji i części metalowych zbiornika i elementów ogrodzenia zbiornika. Roboty ziemne. Zakres robót ziemnych obejmuje: - usunięcie warstwy humusu - wykonanie wykopów i nasypów - ułożenie warstwy humusu gr. 10 cm wraz z obsiewem trawą - zasypanie komory nieczynnego zbiornika gazu w ciągu odcinka G-H. Roboty ziemne związane są z korytowaniem jezdni i zatok postojowych oraz wykonaniem chodników, a także z budową i przebudową zjazdów. Humusowanie należy wykonać wzdłuż obramowań jezdni i chodników. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń. Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi. Drogi w planie W planie przebieg tras dostosowano do warunków terenowych, istniejącego zagospodarowania terenu, szerokości pasa drogowego oraz przebiegu istniejących jezdni. Długości odcinków objętych opracowaniem wynoszą: - A-B - 65,01 m - C-D - 141,52 m - E-F - 192,69 m - G-H - 188,84 m - I-J - 37,74 m W planie występują załamania oraz łuki poziome. Wykaz punktów głównych tras oraz projektowane parametry geometrii w planie przedstawiono na rys. nr 1d oraz w opracowaniach wykaz punktów głównych trasy i wykaz elementów trasy. Drogi w profilu podłużnym Niwelety poszczególnych jezdni zaprojektowane zostały w oparciu o dostosowanie do wjazdów, bram i wejść do budynków oraz istniejącego ukształtowania terenu i przebiegu jezdni oraz poziomu krawędzi przyległych budynków. W profilach podłużnych występują załamania i łuki poziome, przebiegi niwelet zgodnie z dokumentacją. Zjazdy Zjazdy wykonać o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (wg wykazu zjazdów). Na zjazdach wykonać warstwę odcinającą z piasku gr. 10 cm oraz podbudowę z chudego betonu B10 grubości 15 cm. Zjazdy nieposiadające naturalnego oparcia zabezpieczyć opornikiem betonowym 12x25 na ławie betonowej. Spadek podłużny zjazdów na odcinku zespolonym z chodnikiem dostosować do spadku poprzecznego chodnika t.j. 2% ?1%. Opaski i place powiązujące wysokościowo projektowane nawierzchnie z istniejącymi Zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (na odcinku E-F częściowe wykorzystanie materiału z rozbiórki). Nawierzchnię układać na warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm oraz podbudowie z chudego betonu B10 grubości 15 cm. Zatoki i opaski postojowe Zatoki i opaski postojowe wykonać o nawierzchni z kostki betonowej czarnej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Na zatokach i opaskach wykonać warstwę odcinającą z piasku gr. 10 cm oraz podbudowę z chudego betonu B10 grubości 15 cm. Ściek przykrawężnikowy Ściek przykrawężnikowy wykonać z kostki betonowej gr. 8cm szarej, układanej na 5cm podsypce cementowo-piaskowej układanej na ławie betonowej wraz z opornikiem betonowym 12x25cm oddzielającym ściek od jezdni. Nawierzchnie jezdni Na odcinkach A-B i C-D w miejscach włączenia w istniejące nawierzchnie na długości około 5m należy sfrezować istniejącą nawierzchnię bitumiczną jezdni na gr. min. 4cm. Istniejącą nawierzchnię bitumiczną ulicy wyprofilować mieszanką mineralno -bitumiczną zgodnie z tabelą profilowania. Do profilowania zastosować beton asfaltowy AC 11W wg WT-2. Przed wykonaniem profilowania nawierzchnię oczyścić i skropić emulsją asfaltową w ilości zgodnej z STWiOR. Warstwę ścieralną gr. 4 cm wykonać z betonu asfaltowego AC 11S wg WT-2. Na odcinkach E-F, G-H i I-J przewidziano rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz wykonanie nowych o następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. - podbudowa z chudego betonu B10 gr. 20 cm - warstwa odcinająca z piasku z piasku lub pospółki gr. 15cm Krawężniki i obrzeża Obramowanie jezdni i zatok - krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem. Krawężnik ponad krawędź jezdni powinien wystawać 12cm. W miejscach zjazdów, zatok postojowych oraz wzdłuż opasek i placów należy zamontować krawężnik 15x22 cm wystający na 3 cm ponad krawędź jezdni. Na połączeniu istniejących nawierzchni placów bitumicznych i betonowych z opaskami dowiązującymi wysokościowo zastosować opornik betonowy 12x25cm na ławie betonowej prostej, wtopiony do poziomu nawierzchni. Obrzeża betonowe 8x30 na podsypce cementowo- piaskowej zastosować jako obramowanie chodnika. Obrzeża wynieść ponad nawierzchnię na wysokość 3cm. Od strony niższej krawędzi obniżyć na 1cm poniżej krawędzi. 6. Część sanitarna Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej drogi gminne na terenie po zakładach lniarskich w Pakości. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej zostanie włączona do istniejącego rowu melioracyjnego zlokalizowanego przy ul. Topolowej w Pakości. Łączna długość sieci o średnicach od ?200 do ?800 wynosi 679m. Na sieci zaprojektowano studnie żelbetowe ?1200mm i ?1500mm, wpusty uliczne, osadnik piasku oraz separator substancji ropopochodnych. UWAGA !!! W trakcie realizacji niniejszego projektu dokonano dodatkowych pomiarów rzędnych dna studni kanalizacyjnych widocznych w terenie. Jednakże nie zlokalizowano w terenie kilku studni, które są na mapach syt.-wys. i nie można wyznaczyć rzędnych dna tych studni. W związku z powyższym zwraca się uwagę na mogące wystąpić rozbieżności w lokalizacji naniesionego w projekcie uzbrojenia ze stanem rzeczywistym, jak również na istnienie w terenie uzbrojenia nie zinwentaryzowanego geodezyjnie. Wykonawca przed wykonywaniem robót zobowiązany jest do sprawdzenia rzędnych istniejącego uzbrojenia (wykopy kontrolne) kolidującego z projektowaną kanalizacją deszczową i porównania z rzędnymi istniejącego uzbrojenia przyjętymi w projekcie (na profilach). W przypadku rozbieżności należy niezwłocznie powiadomić projektanta w celu dokonania korekty spadków i zagłębienia projektowanej kanalizacji deszczowej. 7. Część oświetleniowa Wzdłuż dróg projektuje się latarnie oświetlenia ulicznego wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z projektem budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 72 8170 1034 0050 0207 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach