Przetargi.pl
UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE JABŁONNA LACKA obejmuje wykonanie zadania: ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI ŁUZKI GMINA JABŁONNA LACKA

Gmina Jabłonna Lacka ogłasza przetarg

  • Adres: 08-304 Jabłonna Lacka, ul. Klonowa 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7871023 , fax. 025 7871149
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna Lacka
    ul. Klonowa 14 14
    08-304 Jabłonna Lacka, woj. mazowieckie
    tel. 025 7871023, fax. 025 7871149
    REGON: 71158203200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonnalacka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE JABŁONNA LACKA obejmuje wykonanie zadania: ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI ŁUZKI GMINA JABŁONNA LACKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łuzki Gmina Jabłonna Lacka. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: rozbudowę stacji uzdatniania wody do wydajności 45 m3-h, w tym: - renowację budynku technologicznego stacji uzdatniania wody; - budowę zbiornika wyrównawczego wody czystej V = 2 x 150 m3; - demontaż starego oraz budowa nowego zbiornika na wody popłuczne V = 32 m3; - demontaż starego oraz budowa nowego zbiornika na ścieki sanitarne V = 4,5 m3; - demontaż starego oraz budowa nowego zbiornika na ścieki z chlorowni V = 4,5 m3; - 2 studnie głębinowe o wydajności 45 m3-h; - wewnętrzne ciągi komunikacyjne; - uzbrojenie terenu stacji uzdatniania wody; - ogrodzenie terenu stacji uzdatniania wody oraz terenu ujęć wody; Rozbudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Łuzki, należy wykonać zgodnie z: 1) Dokumentacją projektową, w tym: I. Projektem budowlanym- branża technologia, instalacje i sieci sanitarne; II. Projektem budowlanym - branża architektoniczno -konstrukcyjna; III. Projektem budowlanym - branża elektryczna; IV. Projektem budowlanym - branża projekt zagospodarowania terenu; V. Projektem budowlanym - branża konstrukcyjno - budowlana 2) Przedmiarem robót; 3) Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ; 4) Informacjami dotyczącymi Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - tzw. BIOZ, stanowiące integralną część dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1), 2. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również: - organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, - obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - przejęcie na czas budowy nadzoru technologicznego dotyczącego procesów uzdatniania i zapewnienie w trakcie trwania budowy ciągłości dostaw wody do odbiorców, - opracowanie programu rozruchu stacji uzdatniania wody uwzględniającego utrzymanie ciągłości pracy obiektu, - dokonanie rozruchu technologicznego wbudowanych urządzeń oraz sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie w zakresie ich obsługi osoby wskazanej przez Zamawiającego, - opracowanie sprawozdania z rozruchu, w którym szczegółowo opisane zostaną osiągnięte parametry pracy obiektu, m.in. stopnie redukcji zanieczyszczeń oparte na średniodobowych analizach ścieków surowych i oczyszczonych (min . 2 analizy z akredytowanym poborem i akredytowaną analizą), jakość osadu czynnego, parametry technologiczne, energochłonność, zużycie reagentów chemicznych, stopnie uwodnienia osadu itp. - wykonanie niezbędnych badań - fizyko-chemicznych wody, prób, uzgodnień, - osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 3. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 4. Zamawiający informuje, iż przekazane wykonawcy przedmiary robót mają charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. 5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie). 6. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów na podstawie, których Zamawiający będzie mógł stwierdzić, iż zaoferowane urządzenia lub materiały nie są gorsze od urządzeń lub materiałów, które one zastępują. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie -równoważności- spoczywa na Wykonawcy. Parametry, jakie musi spełnić urządzenie równoważne zostały opisane w dokumentacji przetargowej w tym: Załącznik do dokumentacji przetargowej określający minimalne parametry urządzeń równoważnych. W przypadku stwierdzenia w ofercie urządzeń niespełniających warunków równoważności oferta uznana zostanie za nieważną. 6.1 Urządzenia technologiczne muszą być wykonane w hali technologicznej producenta w zorganizowanym procesie produkcji i kontroli. Orurowanie stacji(w tym kołnierze, śruby, nakrętki, podkładki) wykonać z rur i kształtek ze stali odpornej na korozję gatunku X5CrNi 18-10 (1.4301) zgodnie z PN-EN 100881. Dla zapewnienia odpowiednich warunków higienicznych (eliminacja osadzania się zanieczyszczeń w miejscu rozgałęzienia) i stabilnego przepływu medium (obliczenia hydrauliczne stacji wykonano dla niniejszego rozwiązania) rozgałęzienia rur są wykonywane w technologii wyciągania szyjek metodą obróbki plastycznej a połączenia za pomocą zamkniętych głowic do spawania orbitalnego. Takie rozwiązania są powszechnie stosowane w budowie instalacji ze stali odpornych na korozję zapewniających: dobrą ochronę lica i grani spoiny ze względu na zamkniętą budowę głowicy spawalniczej, powtarzalność parametrów spawania, minimalną ilość niezgodności spawalniczych, potwierdzenie odpowiedniej jakości spoin przez wydruk parametrów spawania. Połączenia kołnierzowe zostaną wykonane poprzez łączenie kołnierza wywijanego z rurą przy pomocy spoiny doczołowej. Na kołnierzu wywijanym zostanie zamontowany kołnierz luźny. Takie rozwiązanie zapewni odpowiednią łatwość montażu i demontażu oraz ograniczy powstawanie naprężeń przenoszonych na instalację. 7. Gotowe urządzenia powinny przejść pozytywnie kontrolę na stanowisku testowym producenta. Proces produkcyjny powinien przebiegać zgodnie z systemem jakości ISO 9001-2008. Na obiekcie Zamawiającego dopuszcza się wyłącznie montaż gotowych urządzeń, orurowania i instalacji. Dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji, filtracji, dmuchawy, pompy płucznej, rozdzielni pneumatycznej należy dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Nie dopuszcza się stosowania atestów PZH na poszczególne podzespoły zestawów technologicznych w zamian atestu na kompletne urządzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521267
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 24.07.2014 roku, godz. 11:00 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 62 9221 0000 0022 0248 2000 0070, PBS o/Jabłonna Lacka (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa wraz z ofertą (jako oddzielny nie spięty z ofertą) oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 11 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonnalacka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach