GMINA PŁOTY ogłasza przetarg
- Adres: 72-310 Płoty, pl. Konstytucji 3 Maja 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913033405 , fax. 913210745
- Data zamieszczenia: 2023-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁOTY
pl. Konstytucji 3 Maja 1
72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
tel. 913033405, fax. 913210745
REGON: 811684479 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Truskolas" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. CZĘŚĆ NR 1: ZADANIE NR 1: 1) Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robótbudowlanych polegających na realizacji zamówienia pod nazwą: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Truskolas" w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zwanego dalej „Przedmiotem Umowy". Realizacja zadania współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 . Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” na podstawie Umowy o przyznaniu pomocy nr 00095-65150-UM1610163/22 z dnia 25.01.2023r.2) W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:a) wykona dokumentację projektową;b) wykona roboty budowlane polegające na "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Truskolas” , zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w §1 ust. 2 pkt 1 umowy;c) wykona dokumentację powykonawczą;d) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej oraz do dokumentacji powykonawczej na warunkach określonych w § 7 załącznika nr 11 do SWZ – Projekt Umowy;e) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik nr 12 do SWZ.4) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 11 do SWZ.5) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu inwestycji. Wykonawcy, którzy są zainteresowani jej przeprowadzeniem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia za pośrednictwem e-maila na adres: a.porebska@ploty.pl lub p.sobczak@ploty.pl O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.1) Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym prowadzonym w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w miejscowości Truskolas”. 2) Wymagani inspektorzy nadzoru:a) Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,b) Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,c) Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej elektrycznej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,d) Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa3) Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywać obowiązki i będzie posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4) Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane są w załączniku nr 11A do SWZ – projekt Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty na realizację CZĘŚĆ NR 1 ZADANIE NR 1 wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych i 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiegow Płotach w Banku Spółdzielczym w Wolinie Oddział Płoty nr rachunku: 44 9393 1023 3900 0257 2000 0510 z dopiskiem „Wadium – postępowanie ZP.271.8.2023.IM”.5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Płoty;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.9. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium na realizację CZĘŚĆ NR 2 ZADANIE NR 2
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. CZĘŚĆ NR 1 ZADANIE NR 1: W związku z powyższym, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:• kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych, wydanymi na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa;• Kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2023 poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.• kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych, wydanymi na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa.• kierownikiem robót drogowych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych, wydanymi na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa.orazb) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę polegającą na:• budowie minimum 2 km kanalizacji, w tym minimum 1 km kanalizacji niskociśnieniowejlub• budowie oczyszczalni ścieków dla 200 RLM.lub• budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wartości robót nie mniejszej niż 1 000.000,00 złotych brutto.2. CZĘŚĆ NR 2 ZADANIE NR 2: W związku z powyższym, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:• Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,• Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,• Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej – posiadający uprawnienia projektowe bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej elektrycznej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwa,• Inspektor nadzoru w specjalności drogowej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będący członkiem Izby Inżynierów Budownictwaorazb) warunek dotyczący doświadczenia:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie, 2 (dwie) usługi polegające na polegającą na kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie:• budowy sieci wodociągowej i sanitarnej o wartości robót budowlanych min. 1 000 000,00 złotych;lub• budowy oczyszczalni ścieków dla 200 RLM;lub• budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 000.000,00 złotych brutto;Szczegółowy opis zawarty w SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17