Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Psary-Przebudowa wodociągu Dn200iDn150 w Psarach ul.Malinowicka,Wiejska,Szkolna,Górna. Inwestycja realizowana jest w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Psary z finansowym udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej-Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich(EFRROW),Osi Priorytetowej3.Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,Działanie 321. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, w ramach Programu Rozwoju Obszarów

Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-504 Dąbie, ul. Dolna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3601671 , fax. 032 3601670
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Psarach
    ul. Dolna 1 1
    42-504 Dąbie, woj. śląskie
    tel. 032 3601671, fax. 032 3601670
    REGON: 27655922000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Psary-Przebudowa wodociągu Dn200iDn150 w Psarach ul.Malinowicka,Wiejska,Szkolna,Górna. Inwestycja realizowana jest w ramach Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Psary z finansowym udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej-Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich(EFRROW),Osi Priorytetowej3.Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej,Działanie 321. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, w ramach Programu Rozwoju Obszarów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane:budowa wodociągu z rurPE 100,SDR17,PN10wraz ze studniami wodomierzowymi przed posesją odbiorców wody do budynków mieszkalnych w miejscowości Psary.1.2.Wykonawca wykona sieć wodociągową oraz studnie wodomierzowe usytuowane w pasie drogowym.1.3.Ilość i rodzaj robót do wykonania:a)długość wodociągu z rur dz225mm PE100SDR 17,L=3 127,0m;dz160mmPE 100SDR17,L=196,4m;dz110mm PE100SDR17,L=651,6m;dz90mm PE100SDR 17,L=40,0m; dz63mm PE100SDR1,L=13,0m;dz50mm PE100SDR17,L =78,0m,z rur dz225mm PE100SDR11 typuTS,L=15,0m,dz160mm PE100SDR11 typuTS,L=2 983,6m,dz110mm PE100SDR11 typuTS,L=17,4m,dz90mmPE100SDR11typuTS,L= 28,0m,odgałęzienia do przyłączy dz40mmPE100SDR17,L=372,0m,b) studzienki wodomierzowe - 248 szt. c) studnia wodomierzowa żelbetowa, d) rozbiórki wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg i chodników. 1.4.Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy opracować projekt organizacji ruchu i uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego od zarządców dróg, w pasie których realizowana będzie inwestycja. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca robót zobowiązany przed przystąpieniem do robót do wytyczenia trasy w terenie oraz do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanej przez uprawnionego geodetę, z naniesieniem na zasoby geodezyjne w Starostwie Powiatowym w Będzinie i dostarczenia zamawiającemu aktualnej mapy z naniesionym wodociągiem. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim,w szczególności z ustawą Prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi,przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi normami i technologiami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do stosowania materiałów,które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowanych w budownictwie,określonych w art.10ustawy Prawo Budowlane i przedłożenia na żądanie Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy,albo aprobatę techniczną. 3. Wymagania organizacyjne Wykonawca robót budowlanych zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia,nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy,koordynację działań ewentualnych podwykonawców;zapewni pracownikom warunki socjalne;zabezpieczy zaplecze budowy;oznakuje i zabezpieczy teren budowy;usuwać będzie ewentualne awarie powstałe w okresie i w związku z prowadzoną budową. Wykonawca robót zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu projekt tymczasowej organizacji ruchu w okresie wykonywania robót zatwierdzony przez zarządcę drogi oraz ponosi opłaty za zajęcie pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest umieścić 2tablice informacyjne (reklamowe) a na tablicach informacyjnych budowy informację o finansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Komisji (WE)nr1974/2006 z dnia15grudnia2006r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady(WE)nr1698/2005 w sprawie wsparcia rozwoju obszarów wiejskich przez Europejski Funduszu Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich( EFRROW )w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)(Dz. Urz. L 368 z 23.12.2006 str. 15 z póżn. zm.) oraz z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki PROW na lata 2007 - 2013, które po zakończeniu zadania można pozostawić jako tablice pamiątkowe informujące o powyższym. Tablice mają posiadać wymiary min. 90 cm (szerokość) x min. 70 cm (wysokość) z zachowaniem odpowiedniej proporcji wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie, przy czym wysokość tablicy po umieszczeniu w gruncie ma wynosić 250 cm przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji. Tablica powinna posiadać białe tło, tylną nawierzchnię pomalowaną w kolorze jasno szarym oraz posiadać zabezpieczenie antykorozyjne (gwarancja min. 5 lat). Wykonanie zaprojektowanej tablicy informacyjnej wraz z konstrukcją wsporczą może nastąpić - po jej formalnej akceptacji przez beneficjenta (Zamawiającego),a trwałe przymocowanie tablicy wraz z konstrukcją do gruntu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Tablice pamiątkowe umieszcza się nie później niż przed zakończeniem realizacji przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art. 45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) w wysokości: 100 000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: 44 8438 0001 0000 3362 2018 0001 z dopiskiem Wadium na zadanie: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Psary - Przebudowa wodociągu Dn 200 i Dn 150 w Psarach ul. Malinowicka, Wiejska, Szkolna, Górna. 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Psarach ul. Dolna 1 w sekretariacie Zakładu, pokój nr 5 , Ip. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach