Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Czerwieńsk

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 278 565 , fax. 683 278 091
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 683 278 565, fax. 683 278 091
    REGON: 52879300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czerwiensk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Czerwieńsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego etapu uporządkowania gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Czerwieńsk. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części : Część Nr 1 : Budowa sieci wodociągowej, kanalizacyjnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w miejscowości Płoty przy ul. Sportowej i ul. Czeremchowej. Część Nr 2 : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej z przepompownią ścieków w miejscowości Sudoł. Wykonawca może składać oferty na dowolną liczbę części pod warunkiem spełniania wymagań przewidzianych dla tych części. Część Nr 1 : Przedmiotem zamówienia w zakresie części Nr 1 jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej dla osiedla domów jednorodzinnych w m. Płoty z dwoma tłoczniami ścieków zlokalizowanymi w m. Płoty przy ul. Sportowej i Czeremchowej. Trasy sieci przebiegają w drodze gruntowej osiedlowej. Przepompownia Ps1 jest zlokalizowana w poboczu drogi na działce Nr 101.8. W rejonie prowadzonych robót mogą wystąpić ślady osadnictwa z okresu wpływów rzymskich i późnego średniowiecza, stąd też w przypadku natrafienia na ślady należy zapewnić nadzór archeologiczny. Sieć wodociągowa. Zasilanie budynków mieszkalnych w wodę odbywać się będzie z istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej w sąsiedztwie osiedla. Nowa sieć wodociągowa będzie wykonana z rur i kształtek PE 100 o D= 90 mm, D=110 mm, D=160 mm, D=125 mm i łączonych za pomocą doczołowego zgrzewania. Sieć kanalizacji sanitarnej. Ścieki z nowej kanalizacji będą odprowadzane do istniejącej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami Ps1 i Ps2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej będzie wykonana z rur PCV-U o D=200 mm i D=160 mm. Kolektor sanitarny grawitacyjny na przyłączu będzie wyposażony w studzienki typu PP o D=1000 mm i filtry antyodorowe oraz w dwie prefabrykowane studnie betonowe z betonu B-45 o D=1000 mm. Ścieki z przepompowni będą tłoczone rurociągiem z PE 100. Średnice rurociągów tłocznych dla poszczególnych przepompowni :  dla Ps1 rurociąg PE o D=90 mm  dla Ps2 rurociąg PE o D=110 mm. Przepompownie ścieków typu podziemnego wykonane z polimerobetonu o D=1500 mm i głębokości 3,80 m, wyposażone po dwie pompy pracujące naprzemiennie, automatyczne bezobsługowe z możliwością monitorowania. Każda z przepompowni będzie wyposażona w dodatkowe gniazdo do podłączenia agregatu prądotwórczego w razie zaniku dostawy energii elektrycznej. Zestawienie rzeczowe. 1) Sieć wodociągowa : a) łączna długość rurociągów ( ul. Sportowa i ul. Czeremchowa ) – 1.132,25 m, b) przyłącza hydrantowe i montaż hydrantów nadziemnych o D=80 mm – 6 + 5. 2) Sieć kanalizacji sanitarnej : a) łączna długość rurociągów grawitacyjnych – 684,98 m, b) łączna długość rurociągów tłocznych – 311,12 m, c) przepompownie – 2 kpl. wraz z ogrodzeniem i oświetleniem terenu, 3) przywrócenie dróg do stanu pierwotnego, 4) utwardzenie nawierzchni dróg tłuczniem o grubości warstwy 20 cm na szerokości 4,20 m. Część Nr 2 : Przedmiotem zamówienia w zakresie części Nr 2 jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej z przepompownią ścieków dla osiedla mieszkalnego domów jednorodzinnych w m. Sudoł. W rejonie prowadzonych robót mogą wystąpić ślady osadnictwa z okresu wpływów rzymskich i późnego średniowiecza, stąd też w przypadku natrafienia na ślady należy zapewnić nadzór archeologiczny. Trasy sieci kanalizacyjnej przebiegają w drodze gruntowej i drodze gminnej. W obu drogach wymagane jest przywrócenie dróg do stanu pierwotnego. Przepompownia PS zlokalizowana jest w poboczu drogi na działce Nr 120/26. Przepompownia ścieków typu podziemnego wykonana z polimerobetonu o D=1000 mm i głębokości 4,00 m, wyposażona w dwie pompy pracujące naprzemiennie, automatyczna bezobsługowa z możliwością monitorowania. Przepompownia będzie wyposażona w dodatkowe gniazdo do podłączenia agregatu prądotwórczego w razie zaniku dostawy energii elektrycznej. Przepompownia PS będzie tłoczyć ścieki sanitarne do sieci grawitacyjnej w m. Sudoł. Sieć kanalizacji sanitarnej wykonana z rur kanalizacyjnych PVC-U klasy S o D=200 mm, a odejścia z rur PVC o D=160 mm. Kolektor będzie uzbrojony w studzienki typu PP o D=600 mm i D=1000 mm. Kolektor tłoczny wykonany z rur PE 100 zgrzewanych doczołowo o D=63 mm uzbrojony w studnie rewizyjne o D=600 mm i D=1000 mm i studnię LW 1000 z tworzywa sztucznego, jako studnia rozprężna. Na trasie prowadzenia rurociągów występują skrzyżowania z istniejącym uzbrojeniem podziemnym tj. przewody wodociągowe, kanalizacyjne, kable energetyczne i telekomunikacyjne. W miejscach zbliżeń i kolizji z kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi należy wykonać przepusty ochronne na istniejące kable. W rejonie przepompowni przewidzieć konieczność pompowania igłofiltrami. UWAGA : W przypadku pompowania igłofiltrami prace należy organizować wielozmianowo nawet przez całą dobę. Nie jest dopuszczalnym aby igłofiltry pracowały bez wykonywania robót w tym terenie. Zestawienie rzeczowe. a) długość rurociągu grawitacyjnego – 358,00 m, b) długość rurociągu tłocznego – 219,70 m, c) odejście kanalizacyjne – 77,00 m, d) przepompownia PS – 1 kpl. wraz z ogrodzeniem i oświetleniem terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie :  30.000,00 złotych, słownie : trzydzieści tysięcy złotych – dla części Nr 1,  8.000,00 złotych, słownie : osiem tysięcy złotych – dla części Nr 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Czerwieńsk Część Nr …… 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: 1) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego, 2) nazwę przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin ważności gwarancji. 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach