Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Zbąszynek - projekt wsparcia.

Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg

  • Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3849140 , fax. 068 3849484
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
    Rynek 1 1
    66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
    tel. 068 3849140, fax. 068 3849484
    REGON: 97077055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Zbąszynek - projekt wsparcia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Zbąszynek poprzez 1) budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Rogoziniec (rurociągi grawitacyjne ? 160 mm - dł. 692 m, rurociągi tłoczne ? 125 mm - dł. 3174 m, ? 90 mm - dł. 2280, ? 75 mm - dł. 86 m), 2) budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Dąbrówka Wlkp. (rurociągi tłoczne ? 160 mm - dł.2506 m, ? 125 mm - dł. 411 m, ? 90 mm - dł. 1826 m), 3) budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Kręcko (rurociągi grawitacyjne ? 160 mm - dł. 303 m, rurociągi tłoczne ? 160 mm - dł. 3394 m),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: : Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w Specyfikacji obowiązującej w tym postępowaniu. 2. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) zrealizowali co najmniej 1 robotę w zakresie wykonania instalacji wodno - ściekowych o wartości min. 1,0 mln wartości brutto przedstawionej przez wykonawcę. Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych robót. 4. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowiska kierownika budowy (uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych). Osoba ta musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. 5. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowisk:: a. kierownika robót drogowych, b. kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. 6. Wykonawca musi posiadać środki finansowe o wartości minimum 400 tyś. zł lub zdolność kredytową w wysokości minimum 400 tyś. zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w ppkt 3, 4, 5 i 6 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i lub odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA; stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy). 4. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) wskazanie pełnomocnika, c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e) Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wypełniony wykaz wykonanych robót Doświadczenie Wykonawcy(załącznik nr 5 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w SIWZ. 13. Dokumenty potwierdzające, że roboty, które Wykonawca wpisze w załączniku nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy, zostały wykonane należycie. 14. Wypełniony wykaz osób, którym Wykonawca zamierza powierzyć kierowanie realizacją zamówienia w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- formularz Potencjał kadrowy wykonawcy (załącznik nr 6 Specyfikacji). 15. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych dla wskazanego kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 16. Wypełniony wykaz osób, którym Wykonawca zamierza powierzyć funkcje kierowników robót w branżach: drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - formularz Potencjał kadrowy wykonawcy (załącznik nr 6 Specyfikacji). 17. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do sprawowania funkcji kierowników robót w branżach: drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla wskazanych kierowników robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 18. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych o wartości minimum 400 tyś. zł lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości minimum 400 tyś. zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA!!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87.2006, poz.605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach