Przetargi.pl
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Santok poprzez budowę sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków” Zadanie częściowe nr 1: a. „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia”, b. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lipki Wielkie” c. „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jastrzębnik” Zadanie częściowe nr 2: „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib”.

GMINA SANTOK ogłasza przetarg

  • Adres: 66-431 Santok, Gorzowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957287510 , fax. 957287511
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SANTOK
    Gorzowska 59
    66-431 Santok, woj. lubuskie
    tel. 957287510, fax. 957287511
    REGON: 210966906
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://santok.biuletyn.net/?bip=1&cid=1135&bsc=N

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Santok poprzez budowę sieci kanalizacyjnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków” Zadanie częściowe nr 1: a. „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia”, b. „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lipki Wielkie” c. „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jastrzębnik” Zadanie częściowe nr 2: „Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 1.1. Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ia, Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Budowę sieci kanalizacji podciśnieniowej głównej i bocznej. b) Budowa kompletnej podstacji wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. c) Budowę stacji napowietrzającej. d) Budowę studni rozprężnej e) Budowę przyłączy wodociągowych: 1 przyłącze wodociągowe do stacji. f) Budowę 74 szt. studzienek, stanowiących zakończenie sieci bocznych na działkach prywatnych (w tym 1 dla stacji podciśnieniowej). g) Budowę monitoringu. h) Uruchomienie całego system. Długość projektowanej sieci głównej i bocznej brutto: łączna długość ok. 3142 m (w tym sieć boczna ok 683 m). Decyzja nr 193/2015 z dnia 27.10.2015 r., Decyzja nr 7/16 z dnia 11.01.2016 r., Decyzja 20/16 z 14.01.2016 r. 1.2. Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lipki Wielkie Zakres robót obejmuje w szczególności: Budowę i przebudowę istniejącego wodociągu w obrębie drogi wojewódzkiej nr 158, dz. nr 318/6 w miejscowości Lipki Wielkie, gm. Santok. Decyzja nr 56/2017 z dnia 27.04.2017 r. 1.3. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jastrzębnik dz. nr 225/4 obręb Jastrzębnik, gm. Santok. Brak sprzeciwu BŚ.6743.1.255.2017 z dnia 28.04.2017 r. 2) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1.1. Budowa sieci kanalizacji podciśnieniowej w miejscowości Lipki Wielkie – etap Ib. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Budowę sieci kanalizacji podciśnieniowej głównej i bocznej. b) Budowę 34 szt. studzienek, stanowiących zakończenie sieci bocznych na działkach prywatnych. c) Budowę monitoringu. d) Uruchomienie całego system. Długość projektowanej sieci głównej i bocznej brutto: łączna długość ok. 1850 m (w tym sieć boczna ok. 589 m). Decyzja nr 193/2015 z dnia 27.10.2015 r., Decyzja nr 7/16 z dnia 11.01.2016 r., Decyzja 20/16 z 14.01.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia złożonego na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca załączy do oferty: 1. Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ), 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 w do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wraz z załącznikami, Rozdział IX SIWZ, ustęp E); 3. Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale X pkt A pkt 2 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.) w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, załączy do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykaz maszyn i urządzeń (Załącznik nr 8) B. Wykaz oświadczeń, które Wykonawca złoży po otwarciu ofert. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach