Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin, Kontrakt III – Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Rzepinie

Gmina Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36, , fax. 95 7596478
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
    Plac Ratuszowy 1
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7596292 w. 36, , fax. 95 7596478
    REGON: 21096683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin, Kontrakt III – Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Rzepinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : 1) Budowa sieci wodociągowej: a) DN 90 PE 100 SDR 17 o długości ok. 964,0 m, b) Hydrant nadziemny DN 80 wraz z zasuwą DN 80 – 5 szt., przyłącza wodociągowe z rur DN 32 PE o łącznej długości ok. 219,0 m., które ułożone zostały do granicy działek 2) Budowa kanalizacji sanitarnej: a) kanały sanitarne DN 200 o długości ok. 3125,50 m z rur DN 160 PVC-U SN8 SDR34, b) przyłącza kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ok. 591,70 z rur DN 160 PVC-U SN8 SDR34 które ułożone zostaną do granicy działki. c) rurociąg tłoczny o długości ok. 594,50 m z rur PE-HD DN 110. d) 2 tłocznie ścieków Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (projekt budowlano – wykonawczy) – załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiarze robót (stanowiącym opracowanie pomocnicze) – załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2. 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rzepinie - 78 8371 0009 0001 8119 2000 0080 z podaniem tytułu: „wadium nr sprawy RIiZP.271.20.2018.JP” 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 7. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”). 11. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w sekcji III.3 Ogłoszenia, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, (zgodnie z którym niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach - przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo wystawione w sposób określony w przepisami prawa cywilnego, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone przez notariusza. 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp). 5. formularz oferty. 6. Zaleca się dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego opracowanego metodą uproszczoną. Kosztorys w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ma charakter pomocniczy i nie podlega ocenie. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa jest zobowiązany do przedłożenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach