Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Ryczywół - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Ninino wraz z wyposażeniem i remontem budynku w układ podnoszenia ciśnienia wody

Przedsiębiorstwo Komunalne w Ryczywole Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 517403178
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Ryczywole Sp. z o.o.
    Mickiewicza 14
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. +48 517403178
    REGON: 363266863
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pkryczywol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Ryczywół - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Ninino wraz z wyposażeniem i remontem budynku w układ podnoszenia ciśnienia wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ”zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Ryczywół - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Ninino wraz z wyposażeniem i remontem budynku w układ podnoszenia ciśnienia wody” od etapu opracowania dokumentacji projektowej do wykonania zaprojektowanych robót budowlanych, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik niniejszego opisu. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją zamówienia. 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Ninino wraz z wyposażeniem i remontem budynku w układ podnoszenia ciśnienia wody. Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, sprawdzeń i opinii, w zależności od wymagań. Realizacja całego zakresu zamówienia wymaga zaprojektowania następujących elementów: 1) przebudowa stalowej sieci wodociągowej DN 80 w m. Ninino poprzez budowę: i) nowego odcinka sieci DN 110 o długości ok. 463 mb ii) nowego odcinka sieci DN 32 o długości 71 mb iii) nowych przyłączy wodociągowych w ilości 10 szt. iv) nowych węzłów hydrantowych - 4 szt, 2) wyposażenia budynku w układ podnoszenia ciśnienia wody o wydajności min. 80 m3/h (trzy pompy połączone równolegle, każda z wbudowanym przetwornikiem częstotliwości) wraz z przyłączeniem do sieci istniejącej (ok. 50 mb DN 160), 3) wyposażenia budynku w agregat prądotwórczy wraz z systemem automatyki SZR o mocy ciągłej min. 40 kVA. 4) przebudowa budynku stacji o wym. 1550 cm na 660 cm i wys. 350 cm, poprzez jego ocieplenie, zamurowanie otworów okiennych, docieplenie stropodachu, wykonanie obróbek dekarskich, wymianę stolarki drzwiowej, wymalowanie wnętrza, opłotowanie terenu, wykonanie wentylacji (zmiana sposobu użytkowania z SUW na budynek techniczny), 5) montaż systemu monitoringu i wizualizacji układu podnoszenia ciśnienia. Wykonawca opracuje pełną dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną. Wykonawca ma obowiązek zorganizować cykl projektowy w taki sposób, by nie opóźniać rozpoczęcia realizacji robót. Wszelkie czynności poprzedzające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę należy odpowiednio wcześniej procedować, celem terminowej realizacji inwestycji. Roboty budowlane: Zakres realizacji zadania obejmuje: I. Wyposażenie obiektu w układ podnoszenia ciśnienia wody. Orientacyjny zakres projektu: 1. Wykonanie nowego bajpasu i podejść do budynku stacji z rur PE zgrzewane DN 160 - ok. 30 mb. 2. Wykonanie nowej instalacji wewnątrz budynku ze stali nierdzewnej - DN 160 - ok. 20 mb. 3. Montaż zasuwy elektromagnetycznej, przepływomierza i układów monitorujących ciśnienie i wydajności sieci (zasilanie i powrót). 4. Montaż układu monitoringu i sterowania siecią wodociągową oraz stacją podnoszenia ciśnienia. 5. Montaż układu podnoszenia ciśnienia wody opartego na trzech pompach wyposażonych w niezależne przetworniki o łącznej min. wydajności 80 m3/h. 6. Wyposażenia budynku w agregat prądotwórczy wraz z systemem automatyki SZR o mocy ciągłej min. 40 kVA. II. Przebudowa sieci wodociągowej w m. Ninino. Orientacyjny zakres projektu: 1. Przebudowa sieci wodociągowej poprzez budowę nowej sieci o średnicy PE DN 110 - 463 mb. 2. Przebudowa węzłów wodociągowych - 4 szt. 3. Przebudowa przyłączy wodociągowych (do granicy posesji) - 71 mb. 4. Montaż naziemnych studni wodomierzowych zlokalizowanych w granicy posesji - 10 szt. 5. Przebudowa naziemnych układów hydrantowych DN 80 - 4 szt. III. Przebudowa budynku stacji podnoszenia ciśnienia. Orientacyjny zakres projektu: 1. Wykonanie docieplenia budynku o wym. 15,5*6,6 m i wys. 3,5 m styropianem o grubości 10 cm wraz z wykonaniem elewacji w systemie dociepleniowym - ok. 155 m2. 2. Wykonanie docieplenia i izolacji ścian fundamentowych budynku o wym. 15,5*6,6 m i wys. 3,5 m styropianem o grubości 10 cm. - ok. 45 m2. 3. Wykonanie nowych obróbek blacharskich i nowego orynnowania. 4. Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej (podwójnie kładzionej) wraz z ociepleniem ze styropianu grubości 20 cm. i obróbkami - ok. 105 m2. 5. Demontaż starej stolarki okiennej i zamurowanie otworów okiennych o łącznej powierzchni - ok. 11,34 m2. 6. Demontaż starej stolarki drzwiowej i montaż nowej aluminiowej (ciepłej) o łącznej powierzchni - 7,3 m2. 7. Wykonanie dwukrotnego malowania pomieszczeń stacji podnoszenia - ok. 230 m2. 8. Wykonanie wentylacji mechanicznej budynku. 9. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej budynku wraz z oświetleniem zewnętrznym i wewnętrznym obiektu. 10. Wykonanie ogrodzenia budynku i najbliższego terenu płotem z siatki powlekanej i słupkami stalowymi malowanymi proszkowo wraz z montażem bramy panelowej o szer. 3 m. - łącznie ok. 120 mb. 11. Wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku i łącznej powierzchni - 30 m2. 12. Przebudowa nawierzchni: wykonanie dojścia od bramy do obiektu w technologii z kostki betonowej gr. 8 cm, na podbudowie betonowej o grubości 20 cm i łącznej powierzchni 50 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu zawarty został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach