Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy i Miasta Nisko - opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś Priorytetowa I: Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy i Miasta Nisko - opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś Priorytetowa I: Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie studium wykonalności, napisanie wniosku aplikacyjnego dla przedsięwzięcia pt. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy i Miasta Nisko, niezbędnych do wystąpienia o dofinansowanie z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Oś Priorytetowa I. Gospodarka wodno - ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM oraz wypełnienie tego wniosku zgodnie z właściwymi przepisami. 1. Zakres zamówienia: 1) Ustalenie zadań inwestycyjnych proponowanych do realizacji w ramach projektu, oszacowanie kosztów realizacji. a) oszacowanie kosztów realizacji projektu. b) przygotowanie Planu Operacyjnego Projektu. c) opracowanie struktury Jednostki Realizującej Projekt - umiejscowienie zespołu, struktura organizacyjna, niezbędna liczba osób odpowiedzialnych za przygotowanie i wdrożenie projektu, zakres ich obowiązków, procedury zarządzania projektem oraz oszacowanie kosztów związanych z działalnością Jednostki Realizującej Projekt. d) określenie wpływu realizacji projektu na wysokość taryf. e) zaproponowanie optymalnego sposobu finansowania projektu. 2) Weryfikacja opracowanych koncepcji techniczno- technologicznych. 3) Analiza warunków lokalizacyjnych planowanego przedsięwzięcia pod względem formalno-prawnym w tym wymagań dyrektywy 97/11/WE, 4) Opracowanie studium wykonalności zgodnie z obowiązującym stanem prawnym na dzień złożenia wniosku o dofinansowanie oraz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Po opracowaniu Studium Wykonalności Wykonawca musi złożyć pisemne oświadczenie, że jest ono kompletne z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zgodne z bieżącymi wymogami instytucji pośredniczącej. W razie wystąpienia konieczności uzupełnienia Studium Wykonalności do 12 miesięcy od złożenia wniosku do instytucji pośredniczącej Wykonawca wykona taką czynność bez dodatkowego wynagrodzenia 5) Opracowanie wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności wraz z załącznikami w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko stosownie do oficjalnie wymaganego wzoru na dzień składania wniosku. Opis przedsięwzięcia stanowi załącznik nr 1 oraz dokumentacja projektowa (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). Po opracowaniu Wniosku Aplikacyjnego Wykonawca musi złożyć pisemne oświadczenie, że jest on kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zgodny z bieżącymi wymogami instytucji pośredniczącej. W razie wystąpienia konieczności uzupełnienia Wniosku Aplikacyjnego do 12 miesięcy od złożenia wniosku do instytucji pośredniczącej Wykonawca wykona taką czynność bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Opracowania będą wykonane i dostarczone Zamawiającemu w formie pisemnej w trzech egzemplarzach i w wersji elektronicznej w formatach ustalonych w umowie oraz aktualnym generatorze wniosków dotyczącym Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 3. Szacunkowa wartość inwestycji: 40 000 000zł (brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób spełnienia 1, Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Złożenie oświadczenia z art. 22 i 24 Pzp Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób spełnienia Wykonawca musi spełniać następujący warunek: musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wysokości co najmniej 50 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Sposób spełnienia W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usług, których przedmiotem było opracowanie Studium Wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym dla przedsięwzięć z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, ubiegającej się o dofinansowanie z Funduszu Spójności, dla inwestycji o wartości co najmniej 25 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, b. wskazanie zakresu usług z jakie Wykonawca był odpowiedzialny, c. wskazanie wartości usług z jakie Wykonawca był odpowiedzialny wraz z wartością inwestycji ubiegającej się o dofinansowanie z Funduszu Spójności, d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), e. wskazanie miejsca lokalizacji zadania, f. opinie podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie 2)wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: a)Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Zespołu: -wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne lub prawnicze, -minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie na stanowisku kierowniczym, -brał udział w realizacji (w charakterze Kierownika Zespołu lub Kierownika Projektu) co najmniej 2 Studiów Wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej oraz udział w opracowaniu wniosku aplikacyjnego, który został pozytywnie oceniony przez instytucję pośredniczącą w ramach aplikacji do Funduszu ISPA lub Funduszu Spójności. Przez udział w realizacji ww. Studium Wykonalności Zamawiający rozumie pełnienie przez Eksperta roli Kierownika Zespołu/Projektu odpowiedzialnego za opracowanie Studium i jego weryfikacje oraz ostateczne zatwierdzenie przez Komisje Europejską, b) Ekspert kluczowy nr 2: Inżynier: -wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, inżynier sanitarny), -minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe, -brał udział w realizacji co najmniej 2 Studiów Wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej oraz udział w opracowaniu wniosku aplikacyjnego, który został pozytywnie oceniony przez instytucję pośredniczącą w ramach aplikacji do Funduszu ISPA lub Funduszu Spójności. Przez udział w realizacji ww. Studium Wykonalności Zamawiający rozumie pełnienie przez Eksperta roli Kluczowego Inżyniera odpowiedzialnego za weryfikacje i ocenę zakresu technicznego przedsięwzięcia, c) Ekspert kluczowy nr 3: Ekonomista: -wykształcenie wyższe ekonomiczne -minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 4 lata przy sporządzaniu analiz ekonomicznych dla przedsięwzięć związanych z gospodarka komunalna, -brał udział w realizacji co najmniej 2 Studiów Wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej oraz udział w opracowaniu wniosku aplikacyjnego, który został pozytywnie oceniony przez instytucję pośredniczącą w ramach aplikacji do Funduszu ISPA lub Funduszu Spójności. Przez udział w realizacji ww. Studium Wykonalności Zamawiający rozumie pełnienie przez Eksperta roli Kluczowego Ekonomisty odpowiedzialnego za weryfikacje danych, ich pozyskanie oraz opracowanie wszystkich analiz i aspektów ekonomicznych, d) Ekspert kluczowy nr 4: Osoba ds. instytucjonalnych (zagadnień organizacyjno-prawnych): -wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne lub techniczne, -minimum 7-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 4 lata doświadczenia związanego z gospodarką komunalna i rozwiązywaniem problemów dotyczących zagadnień organizacyjno-prawnych, -udział w realizacji co najmniej 2 Studiów Wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej oraz udział w opracowaniu wniosku aplikacyjnego, który został pozytywnie oceniony przez instytucję pośredniczącą w ramach aplikacji do Funduszu ISPA lub Funduszu Spójności Przez udział w realizacji ww. Studium Wykonalności Zamawiający rozumie pełnienie roli Kluczowego Eksperta odpowiedzialnego za całościowe opracowanie, Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych); Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wykaz wykonanych usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Oświadczenie z art. 22 i 24 Informacja na temat zakresu podzlecanych robót Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nisko.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach